Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Returfragt ved salg til Sverige

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Fra  www.GuitarShoppen.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Vi skal i gang med salg af guitarer til Sverige... og Norge på længere sigt.

Er der nogle som har erfaringer med at sælge til Sverige mht. returneringer. Jeg kunne forestille mig at Svenske kunder ville være lidt bekymret for at skulle sende et fortrudt køb helt til DK.  Er der nogle som har et setup med speditør eller lign i Sverige for returneringer ?

Nogen som har et godt forslag til fragtfirma... GLS og PostDK er for dyrt... guitar ordrene ligger på mellem 4-10 kg men fylder jo lidt.  Nogen erfaringer ?

Mvh

Peter

www.GuitarShoppen.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Fra  www.GuitarShoppen.dk Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det viste jeg ikke ... og jeg er endda gammel shippingmand :)

Jeg prøver at tage fat i Schenker. For dem bruger jeg jævnligt til import alligevel.
Har aftale med GLS og PostDK, men stadig for dyrt.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal prøve at snakke med GLS om priserne til Sverige.
Vi bruger dem og på vores aftale er pakkepriser til Sverige på ca. 90 kr. ved 10-15 kg
Det synes jeg på ingen måde er dyrt...

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville kunne hjælpe dig med en god aftale begge veje, hvor de bliver leveret ved kunden og afhentet ved kunden. Send en PB hvis vi skal kigge nærmere på det

Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Fra  www.GuitarShoppen.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim
Ja, de priser ville jeg godt kunne leve med. Må lige prøve at tage fat i dem igen.
Hvad gør i så ved evt.  returnering. Skal kunden så sende til DK , eller har i speditør eller lign i SE som de kan sende til.
Netop en returnering fra SE til DK ,  kunne jeg tænke ville være en barriere for svenske kunder.

Mvh

Peter

www.GuitarShoppen.dk

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

GLS skal bare presses ned i den rigtige pris - og se lidt potentiale. 

Mener desuden de i mange tilfælde bruger DB Schenkner? Sådan var det ihvertfald da jeg boede i Malmö for nogle år siden. 

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:

Hvad gør i så ved evt.  returnering. Skal kunden så sende til DK , eller har i speditør eller lign i SE som de kan sende til.

Til det har GLS en service som hedder pick&return
Den koster svjh 25,- i tillæg til den normale fragt - så henter de på kundens adresse og returnerer til os (dig)
I Sverige har jeg hørt fra vores modtagere/returafsendere at det er Schenker som leverer/henter hos dem og jeg må sige at det fungerer upåklageligt.
Begge veje er tager det 2-3 dage fra booking til levering afhængig af hvor i Sverige der er tale om.

(De har også en service der hedder pick&deliver hvor du bestiller afhentning på din kundes adresse og levering på en tredje adresse)

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)