Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ja jeg ved det det her spørgsmål, bliver stilt tit og ofte. men jeg har ikke kunnet finde dropshippere, i europa og jeg leder ikke efter noget specifikt. da jeg laver en webshop, hvor jeg bare prøver at sælge vare billigt. det kan være stortset hvad som helst, mellem himmel og jord. send evt. henvendelser til thedkbay@gmail.com

På forhånd tak  

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet til flere af de sider, der er på dropshipping portalen. men ingen af dem jeg skrev til svarede.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder dropshipping på vores Original Grain ure, du kan se udvalget her Www.originalgrain.com og kontakte mig på Jkh@originalgrain.dk hvis det har interesse.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad jeg har erfaret er der ingen af de store importører / producenter, der på nogen måde er klar til at tilbyde dropshipping.

Måske er elektronik undtaget. Men beklædning, udstyr, bøger, legetøj osv. kan ikke følge med udviklingen...

Mange hilsner

David

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Davidsen:
Ellers er http://www.dropshipping-portalen.dk/ et godt sted at starte.

Det ligner nu mest af alt et linkkatalog.

Til tråd starter: Hvis du bare vil sælge billigt, er det nok ikke dropshipping du skal i gang med. Køb mindre ting hjem fra Østen fra Alibaba osv.

Du behøver ikke have mange forskellige ting i din shop til at starte med, du kan altid udbygge den.

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Thomas.

Jeg har bare et problem, med hvor vidt at tingene der bliver solgt på Alibaba. er kopi vare og jeg vil helst sælge vare, hvor jeg har et firma som står bag produktet. jeg vil gerne have at der står et mærke, på produktet det er bare betryggende på en måde. hvis du forstår hvad jeg mener.  

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det forstår jeg udmærket.

Jeg tror dog, du får svært ved at få mærke vare i folden, hvis du bare ønsker at konkurrer på pris.

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)