Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stort affiliate-firma bedrager webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg siger tak for det heads up, stod overfor at ville igang med [Navn slettet af moderator], det er hermed droppet. Men kan kun følge trop, jeg syntes det er imod alt etik at hænge andre ud offentligt med så grove beskyldninger, her skal man lige stoppe op og tænke sig om. Dine ord kan gøre så utrolig stor skade på det firma allerede nu, selv hvis de frikendes vil de for altid blive husket som bedragerne. Du er frontfigur for Web sikkerhed, en autoritet som dig burde være sidst til at udstille andre i offentligt rum uden først at have en vundet sag i ryggen som beviser alle anklager. Håber selvfølgelig de straffes hvis du har ret i anklagerne.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:
Du er frontfigur for Web sikkerhed, en autoritet som dig burde være sidst til at udstille andre i offentligt rum uden først at have en vundet sag i ryggen som beviser alle anklager.

Hej Jesper.

Det er desværre sådan at den der har den bedste advokat, og de fleste midler, vinder sagen.

En retssag kan trække ud i rigtig lang tid, og i al den tid kan TradeDoubler så blive ved med at snyde danske webshops, og ingen gør noget ved det.

Jeg er ikke bange for at stikke snuden frem, og dermed risikere at få nogle skrammer, men de fleste ville nok vælge at lege struds og gemme sig indtil alt er 100 % sikkert, og det er netop dén indstilling [Navnslettet af moderator] satser på at de fleste har.

Hvis jeg ikke fortæller om [Navn slettet af moderator] måde at drive "forretning" på, hvem skulle så?

Mvh. Kurt

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du har brugt Amino som ventil for at få dit raseri ud af systemet og det jo forståeligt nok men giver andre ret i du måske lige burde have holdt lidt igen, da det måske kan give bagslag.

Tjekkede lige deres anmeldelser hos Trustpilot og det da en blandet bunke anmeldelser fra en stjerne til nogle få med 5 fulde stjerner.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop Mærket:

Hvis jeg ikke fortæller om [Navn fjenet af moderator] måde at drive "forretning" på, hvem skulle så?

Mvh. Kurt

de færreste store overlever som Groft bedrageriske - det medfører normalt anmeldelser- men du er modig og det da fint nok.

Har du ret og de kan dømmes - er der ingen is på koen, kan du ikke bevise din påstand er du er oppe mod et selskab med en god del år på bagen og pæne regnskaber og muskler til at køre sag mod dig, så regn med, at de kører sag på dig for din påstand. Selskaber der hænges ud på nettet  - af nogen der IKKE kan påvise det - som Groft Bedrageri - (vi taler lang fængselsstraf) kan så let som intet anskueliggøre stort tab på kunder (se bare tråden her, hvor en siger tak og ikke vil bruge dem)  og personlig fornærmelse - og det giver normalt ganske store kompensationer når de kører sager.

Det er det eneste jeg advarer dig om - at det kan koste dig en hulens masse, hvis du ikke kan godtgøre at de 3 personer du hænger ud ved navn + selskabet, som du i offentlighed siger har begået Groft Bedrageri - faktisk har det

Det kræver bevis - retten - men lad os se, måske selskabet selv erkender der noget galt og lader den køre og så lader personer nok også sagen ligge - ellers tror jeg du får fingrene i klemme og det bliver dyrt

vh john H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop Mærket:
Det er desværre sådan at den der har den bedste advokat, og de fleste midler, vinder sagen.

Nu er jeg ikke ekspert på området, men hvis man anmelder et firma for brud på straffeloven så er det vel anklagemyndigheden der fører sagen.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dårligt sprog i blog-indlæggets første linier og ingen forfatter eller klar afsender, er det så "Shop Nyt" der har handlet med firmaet?

Helt ærlig, jeg gider ikke læse det vås og jeg forventer desuden også at trådet bliver slettet når admins får diskuteret tråden igennem.

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Skete det samme for os. Nede i alt 60.000 på dem, vil jeg tro.

Utroligt at de stadigvæk kører samme taktik og slipper afsted med det.

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der må på intet tidspunkt nævnes firma eller linkes til en side hvor det tydeligt er beskrevet. Derfor har jeg fjernet navn og links til det pågældende firma og jeg vil følge tråden og stadig fjerne navnet hvis det kommer frem. 

Jeg har forståelse for at man føler sig snydt, men der vil altid være 2 sider af en sag og vi har ikke hørt modparten. Der foreligger ikke nogen dom der understreger trådstarters oplevelse hvorfor jeg har gjort som jeg har gjort.

Jeg har ikke slettet tråden fordi den er interessant men der kan sagtens køres en saglig debat på den UDEN at navnet nævnes. Holder I jer til det så vil jeg lade tråden køre - ellers er min sletteknap ikke ret langt væk.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)