Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give feedback dine vaner ift. erhvervsrejser

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Ticket2Travel A/S Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg ville egentligt have ventet med at skrive et indlæg, hvor jeg beder om hjælp, da jeg mener, det er vigtigst, at give før man får. Alligevel vover jeg mig ud i, at spørge om Jeres hjælp.

Jeg vil forsøge at fatte mig i korthed. Vi er en lille og relativ ny spiller på markedet for flybilletter og er oppe imod en lang række internationale koncerner. Vi er gået til markedet med en række tiltag, som vi mener manglende i forbindelse med bestilling af flybilletter, eksempelvis mulighed for at chatte, til de små hurtige beskeder og samtidig, manglende der mulighed for at fortryde sit køb, hvorfor vi har indført fortrydelsesret på flybilletter.

Problemet opstår, når vi kigger på kanalvalg, primært SEO og SEM. Problemet er blot, at prisen for klikkampagner på de helt generiske søgeord som flybillet, flybilletter, billige flybilletter etc. er på omkring 35-50 kroner. 

Vi har primært haft fokus på det private segment, men er begyndt at vende fokus mod de forretningsrejsende.

Derfor vil jeg høre, om I vil bruge omkring 5 minutter på at deltage i et lille survey https://survey.enalyzer.com/?pid=p3get7k5 eller give feedback på vores hjemmeside: www.ticket2travel.dk?

Det vil være en kæmpe hjælp. 

/Bjarke

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)