Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en idé til en hjemmeside omkring noget login og brugerbetaling på nogle få kroner og det handler om unge der er ensomme som jeg gerne vil slå igennem på nogle der kan hjælpe mig med det ?

og er der nogle der ca ved hvad sådan noget måske kommer til og koste ialt ?

Fra Valletta, Malta
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Xtekst.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hwj med dig - send mig en email på kontakt@xtekst.dk så kan jeg give dig et mere konkret svar :)

Tobias

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Venner21

Det lyder da som en rigtigt god idé ! Hvis det gribes rigtigt an er jeg sikker på at der er et marked for det.

Hvad koster det så at lave sådan en side ? Det er svært at sige, det kan sikkert gøres for under 10.000, men du vil også nemt kunne bruge meget mere. Det hænger helt sammen med dit behov.

Men min anbefaling til dig vil være at starte "småt", dvs så skrabet som muligt. Så kan du begynde at samle noget feedback op, og måske få lidt betalende brugere forholdsvist tidligt i processen, så kan du altid udvide på baggrund af det.

Det første du bør gøre er at sætte dig ned og lave en beskrivelse/nogle tegninger af hvad du mener du har behov for. Når du har det så kan du slå opgaven op på f.eks amino freelancer, eller måske på elance.com (hvis du har mod på at gå offshore).

Du er selvfølgelig også velkommen til at tage fat i mig, så kan vi tage en uforpligtende snak om dit projekt

Anyway - så held og lykke med det

//Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)