Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Microsoft FrontPage hosting

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, der har kendskab til en udbyder, som kører FrontPage Extensions?
UnoEuro har desværre valgt at fjerne FrontPage Extension fra de sites, jeg har liggende hos DRM, så jeg er på udkig efter en ny udbyder.

Karsten Andersen
Online WebDesign ApS

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

FrontPage er så godt som død. Den nyeste version af FrontPage er FrontPage 2003, som hører til Office 2003 der har nået end of life for et år siden. Dvs. der kommer ingen sikkerhedsopdateringer fra Microsoft og bør derfor ikke benyttes. Ligeledes genererer programmet heller ikke tidssvarende HTML/CSS. Et skifte væk fra FrontPage er derfor den bedste løsning.

Men du kan naturligvis fortsætte med at lave sider i FrontPage og så uploade dem via FTP i stedet for via Extensions. Du skal blot være opmærksom på, at du ikke vil kunne bruge de særlige FrontPage features som bl.a. mailform og counter på siderne.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg finde en iværksætter her på Amino, som bygger en ny side for dig i WordPress eller et andet CMS, det kan ikke koste mange knaster med de services nogen tilbyder herinde.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar fra Christian og Lucas!

Ja, I har fuldstændig ret. FrontPage godt og vel på vej i graven. Jeg er selv webdesign, og giver jer fuldstændig ret i, at jeg skal have bevæget mine gamle FrontPage løsninger over på noget ordentligt CMS. Jeg har også kun brug for en løsning, der kan køre det næste års tid, så jeg kan få de forskellige løsninger over på en ny platform.

Karsten Andersen
Online WebDesign ApS

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens placere dine FrontPage sider på et alm. webhotel. Der er jo som udgangspunkt tale om alm. HTML. Hvis du har nogle sider med særlige FrontPage funktioner som f.eks. en kontaktformular, kan du erstatte den med et eget script eller henvise til en e-mail-adresse, indtil der kommer en ny side.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)