Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital til banebrydende opfindelse

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du bliver nok nødt til at være mere konkret. Der er masser af information du kan give uden at røbe specifikke detaljer:

- Ønsket investeringssum

- Hvilket stadie du er i (design, prototype, field test?)

- Hvem er teamet bag?

- Hvorfor investere i netop din idé?

Jeg vil foreslå, at du enten uddyber dit indlæg, eller alternativt opretter en annonce på Amino Kapital.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Investerings sum ligger på 1 mio kr. dette er til at få min idé sparket i gang. der er efterspørgsel på produktet via mund til mund. Der er ikke noget team, da det er min egen idé, hvilket restaurations brancherne vil få meget stor gavn af. Selvfølgelig kan almene mennesker også få gavn af opfindelsen, så den er egentlig rettet mod alle , hvis der er en investor kan  der betales en procentdel af indtægten som tilbagebetaling. Jeg ville også overveje at oprette en annonce, men lige nu har jeg ikke råd til den, da jeg er laborant studerende og får su

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

stadigt ikke mange oplysninger hvis du skal gøre dig håb om, at investorer i det format melder sig på banen. Prøv at læse DETTE LINK som fortæller lidt om investor forventninger. Du kan se sådan noget som hvad byder du selv ind med - tid - får investor penge fra krone 1 i indtægt så investor får penge tilbage inden du begynder at hæve løn til dig selv eller skal investors penge bruges til løn til dig selv og meget andet er gennemgået lidt i linket

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cookie-John Hannover

Tak for linketYes Ved du også om man kan finde en som kan skrive sådan en ansøgning for en, hvis ikke man selv mener man kan dette?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

spin:
der er efterspørgsel på produktet via mund til mund

Hvordan ved du det? 

Kan der søges patent på produktet eller er det ikke et produkt?

Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Det ved jeg......Og ja der kan søges patent på det....Der er allerede foretaget en gennemgang via patent databaserne.....Der vil blive ansøgt patent på det hurtigst muligt! 

Jeg kan selvfølgelig ikke røbe, hvad det er lige her....

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

spin:
Der er allerede foretaget en gennemgang via patent databaserne

Har du fået lavet en decideret nyhedsundersøgelse af produktet?  eller er det dig selv der har været i div databaser?  Er der lavet en Freedom to operate analysen? Har opfindelsen opfinderhøjde?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)