Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan redde Habbo ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er nederen Habbo lukker. Hvis jeg havde vidst det, vil jeg ikke have brugt så mange penge på det. :P

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig skal Habbo dø. Spillet er grimt, kedeligt, alt for retro og for umoderne. Kalenderen siger 2015 og spillet har ikke ændret sig det mindste eller kommet frem med noget nyt, smart og innovativt siden år 2005 hvor jeg engang spillede det. Er i dag 18 år. Men der findes mange lignende sociale spil som har overtaget. Min lillesøster på 8 år og hele hendes generation spiller afløseren MSP som alle får deres forældre til at betale en masse for, for at blive VIP-bruger m.m. Så det er ikke fordi markedet er dødt, Habbo kan bare ganske enkelt ikke finde ud af at drive en it-virksomhed! Man skal da heller ikke redde Nokia fordi Apple er bedre til at tænke nyt og smartere!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugte selv meget arto som yngre... Men sådanne steder har ikke udviklet sig siden, lod sig overhale af Facebook og lod sig generelt hægte af af udviklingen, uden at gøre noget. :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der rent faktisk var mere end 50% af facebooks funktioner i Habbo, ville det helt sikkert også blive brugt. Der kommer helt sikkert nogle folk på banen med noget genialt, som trumfer markedet for yngre folk, der endnu ikke helt forstår, hvad det der facebook er for noget (og i øvrigt ikke har så meget at gøre der).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig prøvet Habbo men her er et par gratis ideer

Lav et Habbo 2 med ny grafik og styre system (1 app/hjemmeside med 2 spil) (gammelt+nyt)

Lav forskellige byer/lande Kæmpe huse/hvidehus/(Candy crush/second life)(måske skal der være biler med biler Bmw<3) 

Lav det til et bedre form for freemium game med (minigames daglige misioner daglig login bonus, massere tøj/udstyr) hurtig sms/mobile pay/netbanks betaling

Alle de dollars som de har brugt på Happo 1, får brugeren automatisk når han loggerind (der er en grund til at du kan vinde 40kr i lotto)

Men det skal laves godt (værd at bruge penge på) http://english.cntv.cn/2014/07/18/VIDE1405676399053814.shtml 

Jeg har mange ideer til hvordan Habbo og Arto kan få millioner af brugere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)