Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste webhost?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, 

Jeg er sammen med min bedste ven gået i gang med at lave vores eget webhotel. Vores systemer er oppe at køre, så nu er det blevet tid til at få nogle kunder. 

Serverne har kørt siden slutningen af Januar og indtil videre har vi ikke haft nogen nedetid udover en meget hurtig reboot, som selvfølgelig foregår om natten, når der er mindst trafik. 

Alting kører som det skal jeg har selv brugt det med mine egne hjemmesider siden vi startede serverne op. 

Du er velkommen til at tage et kig forbi hjemmeside, hvis det har interesse og send mig endelig en mail på: kontakt@trantum.dk

trantum.dk

Mvh.

Daniel Eriksen

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil fraråde dig at anvende one.com, da deres servere er overfyldte og langsomme (min personlige erfaring). Deres support er til gengæld klar 24/7 i deres chat, men det er nu ikke alt de er i stand til at hjælpe med der, ofte får man en henvisning til at sende dem en mail.

Men hvis du har en programmør til at udvikle systemet, hvorfor så ikke høre deres anbefalinger?

Personligt anbefaler jeg selv AzeHosting, der bare virker, og hvor supporten gerne hjælper med mere, end hvad der kan forventes.

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Steffen

Jeg ville anbefale at tage et kig på http://meebox.net/ Deres mindste webhotel koster 10 kr. om måneden og stiger til 15 kr. om måneden året efter. Selvom deres priser er lave, så er deres kunde service i top. Jeg kan klart anbefalde meebox.

Med venlig hilsen

Jacob

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen1611:
Er der nok plads på bronzeplanen?
Yep. Det bør der være, ellers kan du altid opgradere efterfølgende :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 89
Fra  Vendelbo Media Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Jeg bruger selv Unoeuro til min side, som i øvrigt også "kun" er en informations side. 

Hos dem har jeg aldrig oplevet nogle problemer.

Du må meget gerne kontakte mig yderligere, hvis du har brug for hjælp eller har flere spørgsmål.

Venligst 

Mads Vendelbo 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kun måske også overvej https://chosting.dk/ jeg har været super glade for dem. og de betaler du 1 månede af gangen hvis det er sådan?

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

AzeHosting, Meebox og Unoeuro har jeg alle gode erfaringer med, særligt i forhold til den lave pris de holder.

Helt generelt anbefaler jeg dog altid Unoeuro som det bedste valg, hvis ikke særlige behov taler for en anden løsning.

Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene alle sammen (også selvom jeg ikke hedder Mathias) !

Jeg valgte at gå med Unoeuro.dk og er spændt på at se om de levere over de kommende måneder :)

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)