Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det ville være fedt, hvis I kom med noget feedback på min webshop: Gadgex.dk 

Tak på forhånd.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er da fin og simpel, men et website, der kun sælger kopiprodukter, får mig til at lukke siden ned hurtigst muligt.

Det er ikke lovligt at sælge kopiprodukter i Danmark - heller ikke selv om andre også gør det. Og jeg tror ikke, du kan snakke uden om, at det er et decideret kopiprodukt. Du skriver det jo faktisk også selv på siden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Siden er kun i en betaversion. Der vil snart komme mange flere produkter ind på siden.

Men tak for feedback.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer mig lidt over at du sælger et produkt til 55 kr. for derefter at man skal betale 39 kr. i fragt, således at man næsten rammer 100 kr.

Hvis dit produkt kun koster 55 kr., og er så småt som det er, bør du overveje at sende det som brevforsendelse istedet for som pakkepost. Så burde det kunne komme ned på omkring 16 kr. i forsendelse afhængig af indpakning.

Hvis "lappe" har ret i det han skriver, så skal du nok også lige undersøge og forholde dig til det også, det ved jeg dog ikke noget om...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Flere produkter kommer i næste uge. Deriblandt større produkter. Lige nu er det en betaversion.

Men tak for feedback :)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

At du kalder det en beta-version gør det ikke mindre ulovligt? Confused

Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Knife for Life Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at jeres formål i bundrammen er alt for langt. For det første ødelægger det layoutet, og for det andet så er langt det meste overflødigt. Jeres formål kan, hvis jeg har forstået det rigtigt, beskrives i en linje, der fx kunne lyde som følgende:

Hos xxxxxxxx sælger vi billige gadgets til konkurrencedygtige, og vi er faktisk så opsatte på at være billigst, at vi er villige til at matche konkurrenternes priser, såfremt at du finder et af vores produkter billigere et andet sted.

Resten af det i skriver er ikke et formål men historie, og bør flyttes over på "hvem er vi" siden, og når i så er igang med at flytte på det, kunne i meget vel rette teksten for stavefejl osv. 

Sidst men ikke mindst bør i også skrive jeres adresse og et tlf. nummer for at øge troværdigheden på siden.

Mvh Thomas

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha du er nok nød til at slette (meget sjældent efter 4 hverdage)

Det er lidt, vi ved ikke helt om din bakke kommer eller om vi overhovedet har sendt den (ej jeg joker bare, men slet det)

(vi svarer normalt indenfor 12 timer), jeg vil nok bruge: hurtigst muligt eller LYN HURTIGT

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Den side fanger sq ikke mig, må jeg indrømme. Jeg har svært ved at sætte præcis ord på hvad, men jeg finder forsiden utrolig kedelig. Desuden mangler der informationer om betalingsmetode på forsiden, eller også kan jeg bare ikke få øje på det. Der er ingen produktkategorier, blot nogle få produkter (ved du skriver at der kommer flere, men nu beder du jo om feedback på nuværende tidspunkt)

Bunden er ALT for høj. Få flyttet den tekst over på en "Profil side" eller "om os" lign. Ret dansk/engelsk blanding f.eks. min account -> Min konto

Call to action på direkte på dine produkter, altså en "læg i kurv" "køb" knap, så jeg ikke skal ind under produktet for at købe det.

Og så kunne jeg ikke finde jeres kurv, før jeg smid en vare der i. Synes den ligner et låseikon, et nyt og mere kurv artigt kunne evt. være at fortrække.

Til sidst, som nævnt før, skriver du næsten direkte på siden, at det er kopi varer ... det er altså no-go i lille Danmark. Så hellere find nogle lidt dyre med originale produkter   

Alt i alt, en side jeg synes mangler meget endnu.

Held og lykke med projektet herfra :)

Venlig hilsen
Henrik

 

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler en ordentlig menu i toppen af siden (evt. i den blå bar) med forside, kategorier, brands, indkøbskurv, kontakt m.v.

Vi bruger cookies knappen er vildt irriterende og dukker op på alle sider uanset, om man har klikket på den tidligere.

Omkring kopi-produkter, så er det kun, hvis produkterne markedsføres i en andens navn, men er produceret uautoriseret. Det gør disse produkter ikke. At de sp ligner Apples produkter (uden at jeg personlig ville forveksle dem med Apple), der tvivler jeg på giver juridiske problemer.

Mvh.

Thomas Skytte
Webudvikler
www.realweb.dk

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)