Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af vores hjemmeside (købsflow)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi har lavet en del om på vores shop. Og kunne godt tænke os lidt feedback på flowet igennem købet.

Og hvad vi kunne gøre bedre i den forbindelse, hvis noget skulle være helt ad h til Big Smile

www.techstore.dk

Hilsen Lasse

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

når kommer til sidden sidste og skal udfylde alle oplysninger er der en baggrund så man næsten ikke kan læse hvad man skal udfylde jeg ville forsætte med den hvide baggrund så var det lettere at læse den tekst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker. Den har faktisk været hvid. Så ved ikke lige hvad der er sket der. Men skal da rettes :-) 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den rettet igen til hvid Skype-Wink

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
På produkt-sider
Fjern muligheden "Skriv en anmeldelse"

Fjern muligheden "Føj til ønskeliste"

Kortlogoer vises både på produktside og i headeren - fjern dem fra produktsiden

"Tilstand" - er den nødvendig? Sælger I brugte varer?

Indkøbskurven
Når man vælger "Fortsæt til indkøbskurven" giver I mulighed for, at man kan oprette sig som kunde. Kan I ikke fjerne den funktion, og gøre det simplere, uden at miste noget salg?

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Knife for Life Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Nu har jeg lige et par kommentarer der ikke omhandler købsflowet.

Først ville jeg bare lige informere jer om, at i er kommet til at skrive "fraft", der hvor i reklamerer med gratis fragt i top menuen.

Derudover syntes jeg også, at i bør ændre bundrammen så den ikke fylder så meget. Den virker meget høj, og en del af det skyldes selvfølgelig alle de links der er der. Dog syntes jeg godt, at man kunne mindske mellemrummet mellem jeres links og teksten omkring copyrights.

Mvh Thomas

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Fint shop. Designet synes jeg godt om. Siden er dog virkelig langsom. Det må der kunne gøres noget ved!

Søgemaskineoptimeringen er ikke god på siden. Forsidens titel er jeres domæne. Det er skidt!

Den interne linkbuilding er så godt som ikke-eksisterende.

Der bruges ikke canonical links ved sortering. Det spreder PR ud over den samme side flere steder og forvirrer google. Sørg for at alle sorteringerne peger på kategorisiden uden sortering.

Titlerne til kategorisiderne er ikke gode. Fx er titlen til Iphone 3 cover: "iPhone 3 - Techstore.dk". Hvordan skal google vide, at det er covers, der vises her, når det ikke står skrevet?

Lidt mere tekst på siden havde også gavnet ift. søgemaskinerne fx forside og produkt kategori sider.

Det tekniske:

9 html fejl på forsiden:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Ftechstore.dk%2Fda%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0&user-agent=W3C_Validator%2F1.3+http%3A%2F%2Fvalidator.w3.org%2Fservices

Scripts skal i bunden af siden og ikke i toppen eller rundt omkring i koden. Sørg også for, at de fleste scripts som udgangspunkt kommer ud i en js-fil, så de kan caches ordentligt. Det kunne måske hjælpe lidt på hastigheden.

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Tak for feedback. Stavefejl hermed rettet Embarrassed

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas Skytte.

Mange tak for din heade up. Har nu rettet en del af det.

Ikke lige med på den del vedr forside titlen.

Hilsen Lasse

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)