Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software der skal lade mine penge arbejde for mig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg påtænker at lave en 'financieringsmaskine' der skal afhjælpe cashflow for adsense brugere.

Tanken er i grove træk, at diverse sites indsætter mine reklamer på deres sider, og at jeg får adsense indtægten. Når ugen er gået, opgør min software, hvor meget hvert site der er en del af netværket har tjent, og jeg udbetaler 98,5% af beløbet når det er godkendt af google. Jeg beholder selv 1,5% i honorar for den hurtige udbetaling. Det gør at adsense brugere får udbetalt deres penge hver mandag for 1,5% i honorar.

Hvad tænker i kloge aminoer om følgende tre ting:

1: Er der faldgrupper som jeg skal passe på med der gør ideen ikke brugbar eller nem at scamme

2: Tillader Google dette?

3: Var det en service I kunne se jer selv bruge (mest interesseret i at høre fra adsense brugere)

Jeg håber inderligt på god og konstruktiv feedback.

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Up

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har holdninger til adsense cashflow og denne mulige service?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 05:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke 100% sikker på svaret så betragt mit svar som noget du bør undersøge...

Dem der vil være glade for din ide vil være relativt dårlige betalere som har brug for at få penge hurtigere end almindelig betaling. Svarer til at tage et bagudlønnet job og så gå i banken og belåne lønnen forud - og så glemme at man betaler renteudgifter. Dvs. det er nok ikke store pengestærke kunder der bruger dig og kan du leve af småkunder. Hvis du får 100 kunder der hver har reklamer for 1000 kr. per måned så tjener du 1500kr. per måned før skat for at styre hele dit system og foretage 400 bankoverførsler. 

Du kan nok høre jeg ikke er vild med ideen, jeg tror du kommer til at bruge al for meget tid og får alt for lidt ud af det. Skal det give mening for dig skal det koste minimum 6% og så får du nul kunder.

Jeg tror godt du må sætte dine google reklamer på andres sites, men faldgruppen er nok, at hvis google føler at een af dine kundesites handler mod googles retningslinier, så tror jeg google måske vil lukke din konto. Dermed lukker de for reklamer på 100 sites istedet for et. Under alle omstændigheder vil det være dig der skal kommunikere med google og siteejeren hver gang der opstår en uenighed. Desuden ved du faktisk ikke (tror jeg) hvad reklameværdien er uge for uge. Du ved ikke hvad reklameprisen er da den er afhængig af udbud/efterspørgsel og hvilket land brugeren er fra.

Hvis vi omformulerer din ide's virke er det at erstatte et simpelt overtræk på lønkontoen med et kompliceret system for at du kan tjene 2kr. på hver bankoverførsel du laver.

Din tanke var kreativ og nytænkende, men jeg tror ikke den vil virke...

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mr. A. Det var et godt input, og jeg er helt enig i dine tanker mm. Det er vist noget med indtjeningen der ikke helt hænger sammen.

Fedt at du tog dig tiden til at kommentere uddybende.

God dag.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er skam okay, men du skal tage mere for det, da der er rigtig mange ting og holde styr på. Der skal også være styr på faktureringen, men det kan f.eks. klares forholdsvis let med et firma, som fakturaservice.dk.

Tilmeldt 31. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Burde du ikke læse Googles licensbetingelser selv, så du ved om din idé overholder aftalen med Google? Jeg læser det som et klart og tydeligt nej.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)