Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop log-in - go eller no go?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Office Danmark ApS Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere!


Jeg driver til dagligt en virksomhed, som beskæftiger sig med salg og rådgivning indenfor kontorartikler og print- og kopiløsninger. Vi har en stor fokus på kontorartikel-delen og vi skal til, at implementere en webshop.Vi handler på nuværende tidspunkt udelukkende B2B - men har en vision om, at vi i fremtiden sælger til det private segment.

Jeg har et par hurtige spørgsmål, som jeg ved I kan hjælpe mig med.

Simon Nielsen, Office Danmark

www.o-d.dk

Webshop log-in - go eller no go?

Ville du som kunde, når du skal handle kontorartikler, toner, papir ect. føle dig "tilpas" med et log-in, som prisjusterer dig efter jeres størrelse?

eller

Handle dine varer ud fra en alm. gadepris (selvfølgelig konkurrencedygtigt), skrive din adresse, kontakt info og derfra have 8 dages kredit.

På forhånd tak for din hjælp.

Simon Nielsen, Office Danmark ApS

www.o-d.dk

  • Personligt log-in (66,7%)
  • Handle helt almindeligvis (33,3%)
  • Ved ikke (0%)
  • Totalt antal stemmer: 3
  • Afstemning sluttede: 03/04/2015
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg som større virksomhed skulle ligge en stor ordre, ville jeg uden tvivl foretrækker et unikt login, hvor jeg kunne se priser tilrettet mig som kunde. Dette ville helt klart være en plus, i forhold til en webshop hvor jeg ville opnå sammen pris som alle andre.

Modsat ville jeg som lille virksomhed måske føle det modsatte :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil helt klart foretrække et login hvor der efter min købs volume bliver givet en vis rabat. Det foretrækker jeg helt klart som erhvervskunde, men det skal også kun være et sted hvor jeg er stam kunde og returnere forholdsvis ofte.

På almindlige sider som privat person dropper jeg komplet hjemmesiden hvis jeg skal logge in og alt mulig andet for bare som eksempel at købe et brætspil. (sjældent jeg har brug for brætspil hver uge).

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)