Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad skal banken have tilsendt ved oprettelse af konto til et IVS - Danske Bank

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra svinninge
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, jeg skal oprette den her konto. efter en meget lang samtale over telefon med banken, hvor der kom 1000 informationer, kan det næsten ikke undgås at lidt af det ryger i glemme bogen

jeg skulle sende en ejerbog som jeg har styr på.. men der ud over vil de have et resume bevis som skal findes under skattemappe på skats hjemmeside, jeg er nu blevet i tvivl hvad det enlig er de vil have fra skat da jeg ikke kan finde noget der stemmer med de notater jeg lavede under denne her samtale.. 

håber nogen kan hjælpe 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at spørge dem i en mail og bed dem svare på en mail - du kan jo skrive, at du blev lidt usikker på det. Så har du det på skrift og kan samle det sammen i ro og mag.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Frandsen:

hej, jeg skal oprette den her konto. efter en meget lang samtale over telefon med banken, hvor der kom 1000 informationer, kan det næsten ikke undgås at lidt af det ryger i glemme bogen

jeg skulle sende en ejerbog som jeg har styr på.. men der ud over vil de have et resume bevis som skal findes under skattemappe på skats hjemmeside, jeg er nu blevet i tvivl hvad det enlig er de vil have fra skat da jeg ikke kan finde noget der stemmer med de notater jeg lavede under denne her samtale.. 

håber nogen kan hjælpe 

ejerbog har du check på. det betyder at det er et selskab og husk så også lovpligtig indberetning til det offentlige register inden 14/6 hvis du ikke allerede er på plads med det som du skal med nye selskaber-

resume er formentlig CVR udskrift - gå i virk.dk og log ind og hent alle dokumenter der - som PDF så kan du gi det til banken og så mangler i alle fald intet

De skal garanteret også ha personlig legitimation- ex billede af pas - af dig + en type forretningsplan = formål og type lille budget = omfang for at kunne opfylde krav til hvidvasklov som alle banker skal overholde

Prøv at læs http://johnhannover.blogspot.dk/2014/09/ny-konto-i-banken.html og se om de hjælper

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)