Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cloaking

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden nofollw overtrædens Googles retningslinjer og det kan meget hurtigt få konsekvenser for ranking.

så det er bestemt en pænt go ide, at bruge rel="nofollow".

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den bedste løsning er at lave affiliate links således

mitdomæne.dk/bilfirma.dk

eller

mitdomæne.dk/www.bilfirma.dk.

Grunden til jeg laver mine links således er at der ganske enkelt at langt flere klikker på linksne end hvis du henviser til en lang obskur affiliate adresse. Lange mærkelige www adresser er folk generelt ikke så villige til at klikke på.

Hold altid den "shortner" du bruger på eget webhotel. Så er du sikker på at det hele virker og du skal ikke klikke på dine udgående links i tide og utide for at teste. At dine udgående affiliate links altid virker og henvisninger registreres korrekt er et must som affilliate. :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Hjarnaa:

Goddag Aminoer,

hvordan cloaker I jeres affiliate-links?

 Jeg har prøvet et plugin til Wordpress ved navn Pretty links, men det ser ud som om at linket kommet fra min egen hjemmeside, og altså ikke mit targets hjemmeside (selvom redirecter rigtig nok). Jeg går ikke ud fra at det er lovligt i affiliate øjemed?

eks:

www.minhjemmeside.dk/selvvalgt-url/

Jeg bruger med god succes netop det plugin. No-follow skidtet, så er der ikke rigtig nogen problemer. Jeg bruger så ikke domæne.dk/link, men domæne.dk/andetselvvalgt/link, så man aldrig er i tvivl.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar alle. Så blev jeg da dét klogere.

Det ender nok med, at jeg gør som hovedparten af jer anbefaler, og laver et "pretty link" med no-follow på :). 

Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

bit.ly er meget godt også :) Det bruges af rigtig mange.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)