Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du forstand på affugtning efter vandskader?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på jagt efter kyndig rådgiver, der kan hjælpe med et par spørgsmål i forbindelse med vandskader.

Hvorfor? Fordi vi arbejder bl.a. med skadeshåndtering på en lang række københavnske ejendomme, men vi vil gerne lægge en lille smule ekstra på, når vi nu alligevel er hos kunderne.

Vi vil gerne foretage fugtmåling i samme omgang. Derfor opstår der nogle spørgsmål.

Hvilket målerudstyr fungerer til opgaven? Jeg har kigget på Protimeter MMS2, da den virker til at være allround-løsning i den rigtige kvalitet. Vi skal kunne måle træ, lofter, vægge osv.

Hvilke grænseværdier er der i branchen for hvor længe affugtning er nødvendig? Der må være nogle standarder, men jeg kan ikke finde dem.

Jeg håber der findes en derude, som kan svare på spørgsmålene Smile

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede været tilmeldt et kursus, men de har valgt at aflyse det og foreslå at jeg tager samme kursus i Aarhus i stedet

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg mente at du kunne købe dig til rådgivning hos Statens byggeforsknings institut eller teknologisk institut. 

 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes... Og som jeg skrev er det forsøgt, men de aflyste :-)

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian

Du snakker om kursus, det gør jeg altså ikke. ud fra det du skrev lød det som at du søgte rådgivning, det burde du jo kunne købe begge stedet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)