Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykke produktion i østen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 29. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.


Jeg er ved at undersøge market med stk. pris og minimum antal for en smykke produktion osv.
Jeg er ny op-startet og sidder derfor selv og producere hvert et smykke. Jeg har dog allerede fået gode forbindelser og evt en god handels mulighed med en kendt dansker.

Mine smykker er lavet af sterlingsølv 925- og 16-18 guld.
Jeg bruger både ferskvandsperler og shell perler.
Sten som  Bjergjade mørkegrøn cabochon, Bjergjade koral cabochon og Rosenkvarts cabochon.

Jeg ønsker derfor gode råd og viden om evt stk priser.

I kan se mine smykker inden på:  https://www.facebook.com/BlackPearlJewelrybykimmielindblad 

Vh Kimmie

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du bør nøje overveje hvordan du vil sikre dig imod at producenten ikke snyder mht guld og sølv, De vil jo meget let kunne snyde med selve lødigheden på metallet eller forgylde et billigere metal .... osv.  I øvrigt skal du være tilmeldt ædelmetal kontrollen som importør. 

Fra Greve
Tilmeldt 29. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mange tak for svar.
jeg har lige ringet til ædelmetal kontrollen; og jeg skal IKKE registrere mig, når det ikke er ædelmetaller osv.

Jeg arbejder med kun med belægninger og laboratorie fremstillet perler som shell perler.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har jo selv tidligere skrevet at der var tale om "Mine smykker er lavet af sterlingsølv 925- og 16-18 guld"  Hvordan skulle jeg vide fra at der er tale om forgyldning eller forsølvning det skriver du jo intet om ?  

Du skal være meget opmærksom på at varerne overholder reglerne for skadelige metaller f,eks nikkel og Cadmium.  Det er dig som importør der har ansvaret for at smykkerne er lovlige.

Fra Greve
Tilmeldt 29. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar.

Jeg køber delene ind hvor der er forbeholdt tjek og stikprøver fra nikkel og bly og cadmium i læder.
Jeg spørger mere ind omkring prøver fra en produkion i udlandet, styk priser osv. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)