Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kina for begynder

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Er der nogen steder hvor man kan få hjælp til at undersøge om det nu også kan svare sig at handle en vare hjem fra Kina af??  

Jeg synes jeg har læst stolpe op og ned uden at blive rigtig meget klogere på det. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Der findes en masse firmer der hjælper med Kina Sourcing, men de tager sig naturligvis betalt for deres service. Skal det være gratis må du selv i gang med af afsøge markedet for potentielle leverandører og derefter indhente tilbud.

Skal du have mindre varepartier hjem vil det formodentlig være langt bedre for dig at finde en europæisk grossist som laver stor indkøb i f.eks Kina. 

Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skam fundet en masse inde på alibaba som sælger det jeg søger. Nu er det heldigvis en varer der ikke fylder ret meget og er meget let. 

Hvor pokker finder jeg en europæisk grossist inden for fodpleje henne?? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvis du har fundet varen på Alibaba så kender du jo også prisen- det er jo kun dig der kan svare på om det kan betale sig at importere. Du burde jo også kunne Google dig frem til grosister i EU.

 

Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja.. Det kan du have ret i - er der nogen Tommelfingerregl for hvad transport og evt andre udgifter løber op i inden varen er klar til salg??

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Du skal huske at der kommer 160 kr på i told + moms på dine varer, hvis du ikke er CVR+importregistreret. Hvis du skal bestille enkelte prøver hjem, kan det godt løbe op i pris.

Ellers søg på "wholesale" og så hvad fodpleje nu hedder på engelsk. Det kan være der er lidt at finde på den måde.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KS71:
Du skal huske at der kommer 160 kr på i told + moms på dine varer, hvis du ikke er CVR+importregistreret

Det er kun post Danmark der tager fortoldningsbebyr.

Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :


Side 1 ud af 1 (9 indlæg)