Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

POS salg til detailbranchen?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal til at opstarte salg af POS løsninger til detailbutikker.

Løsningen er god til både mindre butikker og kæder. ( vil ikke gå efter de store kæder fra start)

Nogen der har gode råd til hvordan man få kontakt til disse butikker, udover fysiske besøg og web?

Kan erfare der er mange om budet, så også gerne gode råd fra butiksejere om hvordan de "søger"

inspiration til indkøb af den type produkt.

På forhånd mange tak for jeres tid:-)

Anders

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Lyder spændende - og lyder som om du skal have kontakt til en hel masse af "de rigtige beslutningstagere" i detailhandlen. Jeg vil gerne invitere dig til et uforpligtende møde hos Global Network, for jeg vil faktisk anbefale dig at netværke dig til de rigtige personer. 

Lad mig høre fra dig, hvis du ønsker at få en invitation - send genre mail til to@global-network.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er tit svært at få lavet en organiseret indsats mod små/selvstændige detailbutikker. Det skyldes tit antallet, spredningen og manglende viden omkring ejere mm. De metoder jeg umiddelbart kan forestille mig vil virke er:

- Opsøgende salg ved fysisk at besøge butikkerne

- Tage kontakt til de foreninger, som mange butikker har etableret i byer (her i Roskilde er mange af butikkerne f.eks. medlem af "Roskilde Stjernebutikker"

- Deltagelse på messer

- Deltagelse i netværksgrupper, som er meget lokale

Det optimale er nok en kombination af alle de ovenstående ting.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de gode svar, jeg vil forsøge at finde ud af hvilke netværk og messer som man bør deltage i.

Hvis nogen har et bud på det, lytter jeg gerne.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)