Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faktura / Ordrebekræftelse fra webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er igang med at starte en webshop op, og i den forbindelse er jeg stødt på et spørgsmål jeg ikke kender svaret på. Hvis en kunde betaler for et produkt i min webshop, så vil den kunde modtage en ordrebekræftelse automatisk via mit system. Det er muligt at jeg burde vide dette, men det gør jeg virkelig ikke, så her er mit spørgsmål; 

Er en ordrebekræftelse det samme som en faktura til kunden? Eller skal kunden have begge dele?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Tak for dit svar :) Jeg tænker at den bedste løsning er, at jeg enten bruger Dinero eller Billys Billing til at oprette en faktura til mig selv, og en jeg samtidig kan sende til kunden. Og så må jeg finde en bedre løsning senere hen, når/hvis ordre mængden bliver større end jeg kan håndtere manuelt.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du anvender et af de gængse webshop systemer, så kan de generere både ordrebekræftelse og faktura for dig, og du kan ligeledes indstille hvorledes/hvornår disse skal fremsendes til kunden.

Normalt ville være at ordrebekræftelse sendes til kunden straks efter bestillingen er lavet i webshoppen, og at fakturaen sendes når man afsender varen eller når ydelsen er leveret.

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, det må jeg da lige prøve at udforske så. Jeg bruger Prestashop.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)