Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lovgivning for .com sites

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen, der har styr på lovgivning i forhold til .com sites? Her tænker jeg konkret på, om der er begrænsning på, hvor mange domæner man må købe, og om de skal tages aktivt i brug, for at man kan være sikker på at bibeholde retten til dem?

På forhånd tak. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må købe alle de .com domæner du gar lyst til og der er ingen regler der siger at du SKAL have indhold på dem. Du må også købe dem for at videresælge dem.
Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare et godt råd, til når du køber dit domæne

Der er mange som tjener millioner på handel med domæner og de helt store domæne virksomheder ejer millioner af domæner når du køber dit domæne står der massere klar til at købe dit hjemmesidenavn med en andet domæne . og tro mig, de vil have kassen for dem

.com .net .org .co.uk .tk

VacationRentals.com solgt for 35 millioner dollars$$ 

Jeg er ret sikker på at der er en lov eller en regel som gør handel med .dk domæner svært eller ulovligt

Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Mange tak for fint svar.

Kender du i øvrigt til et sted, hvor jeg kan læse mere om lovgivning mv, når det gælder .com sites?

På forhånd tak,
Kate

Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for svar - det vil jeg skrive mig bag øret.

Hav en god eftermiddag,
Kate

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kate Phillipa:
Kender du i øvrigt til et sted, hvor jeg kan læse mere om lovgivning mv, når det gælder .com sites?

Jeg har ikke rigtigt stødt på nogle regler med .com sites. Hvad tænker du på specielt?

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen regler :-)

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels og Thomas.

Tak for jeres tilbagemeldinger.

Det har undret mig, at jeg ikke har kunne finde noget omkring, hvordan man forholder sig til fx virksomheder, der opkøber .com domæner udelukkende med henblik på videresalg, når der er nogle regler / sager, der har været rejst, ift .dk domæner. Men som Thomas skriver, er det måske fordi, der ikke er nogle regler :)

God weekend.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)