Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Webshop!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Så har webshoppen snart eksisteret i en lille rum tid, men vi har for nyligt smidt alt i skraldespanden og startet forfra.

Vi har startet op fra brunden med kapital på et stykke under 10.000. Dette er mest tænkt som et projekt som førstegangsiværksættere, og selvom der er mange på markedet begynder vi så småt at få en lille omsætning der gør at vi hele tiden kan øge vore varelager, som også er vores intention i starten. Lige nu sidder vi og læser og knokler med at selvlære SEO og er kommet godt igang med det, men vi vil gerne have andres feedback på vores side.

Vores ambition er at det skal være overskueligt, og at man ikke får flere hundrede varer bare man klikker på en bestemt model. Vi ved godt der er mange om buddet med salg af disse elementer, men man skal jo starte et sted :P

Hjemmesidens navn er http://www.telebiksen.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det er en overskuelig og flot webshop du har fået lavet

gode unikke produkt beskrivelser  dog ved ipone armbånd hvilken størrelse er det passer det til min hånd der står ingen mål der

størrelse kuglepen mangler også 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Mikael! Det er altid godt at få et sæt ekstra øjne med og de ting de skrev bliver der fulgt op på med det samme! :)

Fra Karlslunde
Tilmeldt 7. Feb 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Samco Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Rigtig flot og stilfuldt design. Man har godt overblik og finder let rundt og de mest relevante oplysninger i forbindelse med køb, forsendelse, betaling osv. er kort og enkelt beskrevet allerede på startsiden.

3 nøgle ord for mig selv er, innovativt, funktionelt og effektivt og det syntes jeg i har præsteret med jeres hjemmeside.

Det er også nogle lækre produkter som giver en oplevelse af at, I er kvalitets bevidste.

Fedt i er på aktive på facebook. I har lige fået et "like" og en deling fra mig med lidt promovering ; )

Godt gået.

Mvh Samuel

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mads og dejlig overskuelig hjemmeside! :)

Hvordan kan det være du ikke oplyser man kan betale med bankoverførsel, Swipp og Paypal på Betalingsmuligheder nederst på siden? Personligt foretrækker jeg Paypal og har ikke Dankort, så derfor troede jeg ikke, at jeg kunne købe noget hos dig

Fedt at du har gratis fragt, og tilbehør til Oneplus. Forstår ikke hvorfor der er billeder af Iphone med skærmbeskyttelsen: http://telebiksen.dk/home/44-oneplus-one-skaermbeskyttelse.html Ville også være dejligt at kende mærket på skærmbeskyttelsen (Nillkin, Casebase...)

Og er det Tempereret glas som sælges på linket, eller alm? Der står ikke noget om det i teksten, men i videoen er der guide med Tempered glas ;)

M.v.h. Frederik

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for det Samuel.

Og tak Frede99 . Grunden til det helt nede i højre hjørne er den simple årsag er at jeg ikke kan få modulet til at fungere. Kan kun få quickpay modulet til at virke, og vi har jo kun DK hos dem. Jeg har fået modulet til at virke under varerne ude i højre side, billedet er ikke optimeret endnu, og knokler for at læse mig frem til at få det til at virke i front office, dog uden held endnu :(

Det med oneplus one skærmbeskyttelse er en klikfejl med billedet og er rettet nu, tak for det! :) Og teksten er selvfølgelig også rettet ind :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom der betalingslogoer i bunden også! Dem der er på forsiden vil blive fjernet så snart vi finder noget andet "fyld" at smidde ind :)

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Rigtig fint design. Dog har jeg lige et par ting, I skulle se lidt på:

Meta tags på forsiden. Title er domænet og beskrivelsen er intetsigende. Nu skal forsiden jo være spot on ift. produktet, så det er ikke helt godt. Giv siden en title (40-60 tegn), der giver mere mening og har mindst et par vigtige nøgleord. Disse skal gå igen i beskrivelsen (100-150 tegn) samt et par gange på siden i en relevant sammenhæng.

Du mangler også ordentlig intern linkbuilding på lokalt på siden og ud af siden (fx til producenter). Det give et bedre energi flow og skabe bedre placeringer i søgemaskinerne.

Få også lige lidt flere sociale medier med fx google+, twitter, instagram og youtube. Det gratis og giver rigtig fine referencer i den eksterne linkbuilding, hvilket igen fremmer siden i google.

Thomas Skytte
Webudvikler
www.realweb.dk

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Thomas.

Vi har kigget på mange af de ting du har nævn, og er igang med at oprette profiler flere steder, youtube twitter osv imens jeg skriver. Vi  har ændret meta tags på forsiden, og vi har lavet det på alle produktsider igår. Intern linkbuilding og linkbuilding generelt kommer på vores "To Do" liste! Tak endnu engang for feedback, kun den måde man kan blive bedre :

Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Knife for Life Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser umiddelbart lækker og overskuelig ud. Dog har jeg lige et par punkter, som i kan kigge på.

1."ring til os" teksten i toprammen er grå. Dette er ikke så smart når baggrunden også er grå, da teksten dermed bliver svær at læse. I bør nok ændre skriftfarven til hvid eller en lysere nuance af grå.

2.Samme problem som i punkt 1, denne gang handler det bare om teksten i kurven.

Bortset fra det syntes jeg at siden virker meget gennemarbejdet og troværdig.

Mvh Thomas

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)