Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmandsvirksomhed - Kan man have en Partner?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at man kun kan have 1 ejer i en Enkeltmandsvirksomhed, men er det muligt at have en partner, eller en med mere at sige uden at være direkte ejer?

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke det er muligt at give en anden person "ret til at bestemme" over din ekeltmandsvirksomhed på en officielt og bindende måde. Hvis du have et IVS eller APS kunne du have ham/hende i bestyrelsen, men det er jo ikke muligt med din virksomhedsform.

ps - er ikke eksspert på emnet ;)

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man, men pas på.

Eric og jeg har et sådant partnerskab om Tekstspot, der formelt set er Erics personligt ejede enkeltmandsvirksomhed. Partnerskabet er styret af en samarbejdsaftale, som binder os juridisk til hinanden.

Vi er således partnere om Tekstspots kommercielle aktivitet, der kendes under navnet Tekstspot.dk, 

Vores samarbejdsaftale regulerer hvordan vi i fællesskab driver aktiviteten, og hvordan jeg fakturerer Eric for min arbejdsindsats.