Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort betaling på Iphone - hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har søgt med lys og lygte på nettet, men ikke fundet noget brugbart.

Min udfordring er, at vi i en forening er blevet enige om, at udvide betalingsmuligheden fra Mobilpay til også at give mulighed for kortbetaling. Da det ikke er i så stor udstrækning er vi ikke lige p.t. der, hvor vi vil købe /leje en terminal.

Men jeg har set, at der findes et eller andet program /kortlæser, som kan bruges til Iphone, så der kan trækkes et beløb fra kundens kort. Men det er simpelt hen ikke lykkedes mig at finde det pågældende produkt.

F.eks. ved jeg godt, at der findes Izelle.com - men den modtager ikke Dankort.

Derfor - kender nogen herinde på Amino til en god løsning, når der skal kunne modtages Dankort betaling.

Det er ikke store beløb og det er ikke ofte. Men det kunne f.eks. være lidt kiosksalg ved et møde, eller betaling for et blad osv.

På forhånd tak

Fra Brønderslev
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie,

Som du selv nævner findes der iZettle og det er så vidt jeg ved den eneste mulighed, der understøtter Danmark. Med hensyn til at det ikke tager Dankort så er det ikke helt sandt. Ofte har en person ikke et "rent" dankort. Som regel har man et VISA/Dankort og iZettle kan både tage VISA og Mastercard.

Så iZettle bør du bestemt ikke udelukke.

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tinkerbleg

ja du har selvfølgelig en pointe i, at ofte er det et kombikort Dankort/VISA.

Jeg kan bare ikke rigtig forstå det, for jeg er 100% sikker på, at jeg selv på et tidspunkt har stået som kunde i en situation, hvor modtager af pengene brugte sin Iphone. Jeg husker ikke nøjagtig hvordan, men jeg er i hvert fald temmelig sikker på, at det ikke var en lignende foranstalitning som iZettle.

Måske jeg husker forkert - men er det ikke underligt, at der ikke findes et større udvalg. Evt. en App eller lign.???Wink

Men tak for din tanke

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvor lang tid, det er siden du selv har stået som kunde, og skulle betale kan det have været en af Izettle's gamle terminaler. De er næsten lige kommet med nogle nye, bl.a. for at kunne komme ind og tage flere kort, pga. reglerne om at man skal bruge chip til betaling og ikke magnet

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)