Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apps hos App Store - hvordan fungere dette?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er en en nybegynder inden for apps, så jeg har nogle spørgsmål omkring apps hos App Store, som jeg håber, at nogen af jer kloge hoveder kan svare mig på, samt om I kan anbefale et hosting firma:

Er det rigtigt forstået, at alle apps skal hostes, lige som et hvilket som helt website - hvis ja, hvilket hosting firma til apps kan du anbefale?

Når man skal have godkendt sin app hos App Store, hvordan fungere dette så helt praktisk - aflevere man koden, skriver titel og beskrivelse, eller hvordan fungere det?

Jeg håber, at I kan svare på dem. På forhånd tak Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Eberhardt:
Er det rigtigt forstået, at alle apps skal hostes, lige som et hvilket som helt website

Nogle apps ligger som "standalone" på mobilen. De har derfor ikke behov for et website. Andre apps kan snakke med et website og gemme/hente data derfra. Det kommer helt an på hvad det er for en app.

Hvis du f.eks. tager Endomondo (en sports app) så optager den data på mobilen ogg sender dem til en server som så behandler data og gør det muligt for dig at dele din løbetur med andre.

En app hvor du f.eks. kan læse en QR kode (stregkode) behøver ikke at have adgang til en webside fordi der kan app'en gøre alt arbejdet selv.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Nogle apps ligger som "standalone" på mobilen. De har derfor ikke behov for et website. Andre apps kan snakke med et website og gemme/hente data derfra. Det kommer helt an på hvad det er for en app.

Hvis du f.eks. tager Endomondo (en sports app) så optager den data på mobilen ogg sender dem til en server som så behandler data og gør det muligt for dig at dele din løbetur med andre.

En app hvor du f.eks. kan læse en QR kode (stregkode) behøver ikke at have adgang til en webside fordi der kan app'en gøre alt arbejdet selv.

Hej Niels

Mange tak for din feedback. Jeg var sikker på, at alle apps skulle hostes uanset hvad. 

//Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)