Det er i bund og grund ikke så svært.
Google vil gerne fremvise dine sider for det indhold som er på dem.
Glem det der keyword stuffing i laver på jeres forside i footeren. Det giver næsten ingenting, og det forvirrer Google i forhold til hvilke sider der drejer sig om hvad.
Google kan bedst lide når en side har et (eller flere) klart defineret emne. Hvis du søger på "Sund makeup" vil du se at det ikke er jeres forside som bliver vist først - det er artiklen om sund makeup når man er gravid. Det giver mening fordi sund makeup indgår i URL, titel og overskrift samt flere gange i teksten. Hvis du nu begynder at skrive sund makeup på forsiden, så bliver Google i tvivl om hvilken side der skal vises og det er sjældent godt.
Blot for at vise pointen, så skrev jeg et lille indlæg i eftermiddags:
http://www.interweb.dk/sund-makeup-hvad-er-det/
Det er lidt vrøvlet, da jeg intet aner om sund makeup, men det bliver vist før jeres hjemmeside på Google lige nu. Bemærk at der er Sund makeup i titel, overskrift, URL og flere gange i teksten, samt et billede med den (usynlige) forklarende tekst "sund makeup er ikke testet på dyr". På den måde ved Google præcis hvad den side handler om.
Det samme skal I gøre for alle de søgeord/fraser I vil findes på. Find ud af hvilken side der skal vises for hvert søgeord (et produkt, en produktkategori, forsiden eller en artikel) og optimer derefter tekst, url, overskrift, titel og billeder til dette søgeord.
Herefter er det bare at få nogle andre sider til at linke til jer, og et par links til fra Amino er da et sted at starte. Om en uges tid skal jeg nok tilrette min artikel, så den også linker til jer. Det tæller altsammen.