Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pageranking med Hr. Thorborg

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Louring9:

Jeg glæder mig til at høre jeres kloge ord. Smile

Mange glade hilsner fra Louise

Du kan jo starte med at linke til din shop fra din egen Amino profils signaturfelt. (Vælg Ret profil - og vælg fanebladet Debatindstillinger)
Og fra din Amino Bizz profil, hvor der i øjeblikket kun er link til din Facebookside. 

Det kræver man har skrevet mindst 25 indlæg før man kan det eller køber Amino Plus.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke ret effektivt at linke "helt vildt" til sig selv fra et forum.

For det første er forum links ikke den stærkeste type af links, og for det andet giver det meget meget lidt, når man linker til samme side fra det samme forum efter de første par indlæg.

Men du kunne starte med at skrive lidt om hvilke søgeord du gerne vil findes på. Lige nu er du stort set usynlig i Google.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Fredtoft:

Det er ikke ret effektivt at linke "helt vildt" til sig selv fra et forum.

For det første er forum links ikke den stærkeste type af links, og for det andet giver det meget meget lidt, når man linker til samme side fra det samme forum efter de første par indlæg.

Men du kunne starte med at skrive lidt om hvilke søgeord du gerne vil findes på. Lige nu er du stort set usynlig i Google.

Nej, men skal ikke fokusere på forums links alene, det ville være dumt.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Fredtoft:
Det er ikke ret effektivt at linke "helt vildt" til sig selv fra et forum.

Nu kan en bruger med pt 4 indlæg = 4 signaturlinks jo ikke kategoriseret som at "linke vildt". :-)

Og et link fra Bizz profilen til virksomheden må da siges at være et relevant link.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Kim Fredtoft:
Det er ikke ret effektivt at linke "helt vildt" til sig selv fra et forum.

Nu kan en bruger med pt 4 indlæg = 4 signaturlinks jo ikke kategoriseret som at "linke vildt". :-)

Og et link fra Bizz profilen til virksomheden må da siges at være et relevant link.

Det var en reference til hans konkurrenter, ikke ham selv, det var derfor jeg brugte anførselstegn.

Som han selv skriver "Jeg kan se at nogle af mine konkurrenter opretter fake brugere på div. forums og linker helt vildt til sig selv".

Min pointe var blot, at det ikke er en strategi han bør forfølge.

Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Lingren Cosmetics Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay 1000 tak Gita, jeg læser derudaf, det ser ud til at være en fin side med brugbare artikler :-)!

Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Lingren Cosmetics Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John og Kim, jeg håber I ser mit svar, da jeg kan se jeg ikke engang har fundet ud af hvorledes jeg svarer direkte til folk :)!
Vi vil meget gerne frem på søgeord som "sund makeup", "makeup uden parfume" "makeup uden parabener" "makeup til folk med acne" "makeup af naturlige mineraler" og lign. - Vi gør os ingen forhåbninger eller forventninger om at komme på forsiden blot på "makeup" eller lign. så sætninger som beskriver vores målgruppe omvendt hvis man kan sige sådan :-)! i hvert fald alle tænkelige ord som kvinder søger på når de skal lede efter en sund og naturlig makeup!
De bedste hilsner Louise 

Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Lingren Cosmetics Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps john jeg har fulgt dit råd med at optimere profilen lidt! Smile

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i bund og grund ikke så svært.

Google vil gerne fremvise dine sider for det indhold som er på dem.

Glem det der keyword stuffing i laver på jeres forside i footeren. Det giver næsten ingenting, og det forvirrer Google i forhold til hvilke sider der drejer sig om hvad.

Google kan bedst lide når en side har et (eller flere) klart defineret emne. Hvis du søger på "Sund makeup" vil du se at det ikke er jeres forside som bliver vist først - det er artiklen om sund makeup når man er gravid. Det giver mening fordi sund makeup indgår i URL,  titel og overskrift samt flere gange i teksten. Hvis du nu begynder at skrive sund makeup på forsiden, så bliver Google i tvivl om hvilken side der skal vises og det er sjældent godt.

Blot for at vise pointen, så skrev jeg et lille indlæg i eftermiddags:

http://www.interweb.dk/sund-makeup-hvad-er-det/

Det er lidt vrøvlet, da jeg intet aner om sund makeup, men det bliver vist før jeres hjemmeside på Google lige nu. Bemærk at der er Sund makeup i titel, overskrift, URL og flere gange i teksten, samt et billede med den (usynlige) forklarende tekst "sund makeup er ikke testet på dyr". På den måde ved Google præcis hvad den side handler om.

Det samme skal I gøre for alle de søgeord/fraser I vil findes på. Find ud af hvilken side der skal vises for hvert søgeord (et produkt, en produktkategori, forsiden eller en artikel) og optimer derefter tekst, url, overskrift, titel og billeder til dette søgeord.

Herefter er det bare at få nogle andre sider til at linke til jer, og et par links til fra Amino er da et sted at starte. Om en uges tid skal jeg nok tilrette min artikel, så den også linker til jer. Det tæller altsammen.

Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Lingren Cosmetics Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

WHOW DU ER FOR VILD! én ting er at du kan skrive så meget om noget du ved så lidt om, noget andet er at det slet slet ikke lyder som en SEO-tekst! - det skal nok passe hvad du siger, men når jeg søger på sund makeup ser den således ud: 0878.sund makeup søgning.tiff 
Jeg synes virkelig dette er det første svar der i den grad kan bruges fremadrettet! Smile STÆRKT, jeg kan ikke takke dig nok!!!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)