Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pageranking med Hr. Thorborg

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Lingren Cosmetics Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en bedre page ranking og har i den forgangende uge forsøgt at følge et lille råd fra e-pusher om, at skrive ud til folk som linker til mine konkurrenter ved at spørge, om de ikke vil linke til min side også.... jeg føler selv at jeg har spurgt meget høfligt og ydmygt men jeg har imidlertid fået nogle meget sure svar!!! Er der nogen der har gode erfaringer med det, eller har andre forslag til hvordan man kan skaffe sig flere links?

Jeg kan se at nogle af mine konkurrenter opretter fake brugere på div. forums og linker helt vildt til sig selv, hvor jeg har valgt "ekspert-strategien" med at give folk gode råd og selvfølgelig have en bruger som hedder "LingrenCosmetics" i stedet for - men er det virkelig bedre at spamme?

Jeg glæder mig til at høre jeres kloge ord. Smile

Mange glade hilsner fra Louise

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Louise,

Nu er der rigtig mange faktorer der spiller ind på hvordan du rangerer i de organiske søgeresultaterGoogle, i forhold til dine konkurrenter.
Det er ikke sikkert at det er deres backlinks der giver dem fordelen over dig.

Jeg vil gerne tilbyde min assistance, men det er selvfølgelig ikke gratis. Hvis det har interesse kan du sende mig en mail på anders@hype-media.dk

Mvh.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Lingren Cosmetics Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders tusind tak fordi du gav dig tid til at svare mig - jeg tror du har helt ret i at der er mange ting som gør at de rangerer bedre, og mange tak for tilbuddet men jeg leder primært efter nogle gratis tricks der ville kunne hjælpe os lidt Wink

Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Lingren Cosmetics Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og MANGE tak! Big Smile Har du selv læst den og er den skrevet til dummies eller eksperter? Mange hilsner Louise Smile

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Louring9:

Hej og MANGE tak! Big Smile Har du selv læst den og er den skrevet til dummies eller eksperter? Mange hilsner Louise Smile

Jeg har selv læst linkbuildingbogen og alle kam få noget ud af den, både dummies og eksperter.

Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Lingren Cosmetics Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay jamen tak for hintet! :)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Louring9:

Okay jamen tak for hintet! :)

Du får ikke bedre bog på dansk. Bogen koster en del, men jeg tjente min hjem på en måned, pga bedre seo placeringer.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Louring9:

Jeg glæder mig til at høre jeres kloge ord. Smile

Mange glade hilsner fra Louise

Du kan jo starte med at linke til din shop fra din egen Amino profils signaturfelt. (Vælg Ret profil - og vælg fanebladet Debatindstillinger)
Og fra din Amino Bizz profil, hvor der i øjeblikket kun er link til din Facebookside. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)