Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blank side ved moms-indberetning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lindum
Tilmeldt 2. Mar 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Dit Tekstbureau Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Så er det tid til indberetning af moms, og det selvfølgelig aldrig helt uden problemer. Jeg har nu siddet i en halv time og forsøgt at finde ud af hvad jeg skal gøre, men det synes ikke, at der er nogen med de samme problemer som jeg.

Når jeg trykker på "Start"-knappen inde på siden for moms-indberetning, så åbner den en ny fane med en titel øverst til venstre - "Virk - indberet" og øverst til højre har jeg mulighed for at logge ud. Ellers er resten af siden helt blank! Og jeg ligeså. Den loader ikke, og giver mig ikke flere muligheder. Er det mig som har misset noget her?

På forhånd tak for hjælpen.

- Patrick.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved godt man kan gå via virk men det skal bare være viderestilling og om den virker eller om der er pop up blokering eller andet ved jeg ikke. Gå direkte til skat.dk med medarbejder signaturen og ind i punktet moms og indberet. Det er på skat.dk momsen skal indberettes

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ja væn dig til at indberette langt tidligere. Deres systemer bryder ned under det pres og det koster kasse at lave systemer der klarer alle der indberetter i sådan en klump

(som når selvangivelsen slippes) Du kan indberette helt fra 2/1 til idag - så fremover - gør det efter en måned f.eks. så er der ro og ingen kø - fristen udsat til 6/3 grundet presset

/vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)