Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål fra ny affiliate bruger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er ved at lave et lille hobby projekt, og ville gerne teste affiliate på siden.

Har læst en del, men har dog stadig et par spørgsmål

1. Kan man godt tilmelde sig flere affiliate netværk til sin hjemmeside (både danske, og udenlandske)

2. Er det stadig muligt at få betaling udelukkende fra CPC (for klik), eller er det mest provisionsbaseret idag ?

3. Har kigget på EuroAds, Tradedoubler, men deres hjemmesider som ikke ude til at fungere ? eller er der en dybere plan ?

4. Hvad vil I anbefale af netværk til en rejseportal ?

På forhånd tak, og god søndag.

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

3.AdBlock virker åbenbart på disse sider ;))

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nordjyden9000,

1. Ja, du kan tilmelde dig lige så mange affiliate netværks, som du har lyst til

2. Det afhænger af hver kampagnes betalingsmodel. Nogle betaler pr. klik (CPC), mens nogle betaler pr. lead/salg (CPA). Du kan som regel sortere i kampagner efter betalingsmodel (CPC, CPL eller CPA)

4. TradeDoubler er et godt bud. Dengang jeg brugte dem, havde de en del rejseprogrammer

Håber det gav nogle svar :-) 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Ørskov:

4. TradeDoubler er et godt bud. Dengang jeg brugte dem, havde de en del rejseprogrammer

Det må da være din spøg. Tradedoubler stiker da max... Find dig heller et seriøst affiliate netværk. De skylder mig stadig penge for leads som snart er 2 år...

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy:
Det må da være din spøg. Tradedoubler stiker da max... Find dig heller et seriøst affiliate netværk. De skylder mig stadig penge for leads som snart er 2 år...

Jeg har ikke brugt TradeDoubler i et par år efterhånden, da deres satser er ret lave i de nicher jeg arbejder i. Men da jeg brugte dem, havde jeg ikke de store problemer med udbetaling... nå, tiderne har vel ændret sig Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)