Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med at verificere website i Google-søgning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Når jeg går ind på min Google+-profil for hjemmesiden Oddsfan.dk, så beder den mig om at bekræfte websitet så det kan vises i Google søgning. Jeg skal derefter lægge en lille html-kode ind på forsiden af min hjemmside og derefte "teste" sitet.

Jeg har forsøgt alt og det ser ikke ud til at Google kan finde koden. Jeg har forsøgt at lægge koden i headeren, på selve forsiden, i en widget i siden. Alt sammen uden nogen positiv respons. 

Nogen med et godt bud på hvad jeg skal gøre?

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet
                
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på at den skal indsættes i en anden file? Skal den ikke bare ligges i roden af dit webhotel? Det gjorde jeg med min, hvis vi altså taler om det samme. 

- Kim -  

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Mange tak for hurtigt svar. Jeg får denne besked:

"Hvis du føjer en kort kodelinje til http://www.oddsfan.dk, kan du gøre din Google+ side berettiget til at blive vist ude til højre på Google-søgesiden for relevante forespørgsler og gøre din Google+ side nemmere at finde." Bed dit websites webmaster om at føje følgende kodelinje til dit websites startside:

... Og så et publisher-link.

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet
                
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke helt vi taler om det samme så.

Jeg skulle vise at jeg ejer mit website, ved at uploade en text file med en kode i til mit webhotel. Jeg ved ikke helt hvad den visning ude til højre er for noget.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)