Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig internet betaling med samlever.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Assens
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 23
Fra  RobseRob Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino og på forhånd tak for jeres hjælp indtil videre :)!

Det går rigtigt godt i min virksomhed jeg startede for lidt over et halvt år siden og da mig og min kæreste snart flytter ud så vil vi selvfølgeligt gerne holde styr på hvad vi kan fradrage af udgifter, som selvfølgeligt har relevans for virksomheden.

Der kommer vores internet ind i billedet da det er nok den mest vigtige ting for virksomheden. Men hvordan forholder vi os til det med hensyn til fradrag?

Vi flytter ind i et område hvor der pt kun er ordenlig dækning gennem Stofa så det bliver gennem dem (Heldigvis ligger det tæt på hvor Bredbånd nord er igang, så der er håb!). Ville jeg så simpelt bare kunne fradrage for internet delen af regningen (Selvfølgeligt med moms privat/erhverv fordeling)? Og hvad med hensyn til min kæreste, ville hun skulle betale Fri telefon af internet forbindelsen som hun selvfølgeligt også ville komme til at bruge?

På forhånd tak :)!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

du har behov for internet i firmaet og har dermed fradrag for den udgift - som du skriver med privat/erhverv fordeling af momsen bare

Der er ikke skat på internet mere - kun på fri telefon - så din kæreste kan surfe løs, bare betyder det jo privat/erhverv fordelingen i moms bliver højere men den del ikke er moms fradrag er jo så bare alm. fradrag

Det skal være internet uden TV men rent internet - så den er lige til højrebenet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Assens
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 23
Fra  RobseRob Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

du har behov for internet i firmaet og har dermed fradrag for den udgift - som du skriver med privat/erhverv fordeling af momsen bare

Der er ikke skat på internet mere - kun på fri telefon - så din kæreste kan surfe løs, bare betyder det jo privat/erhverv fordelingen i moms bliver højere men den del ikke er moms fradrag er jo så bare alm. fradrag

Det skal være internet uden TV men rent internet - så den er lige til højrebenet

vh John Hannover

"Internet uden TV"... øhm.. ja bortset fra Internet udbyderen jo er Stofa, derved er der jo krav om TV-pakke ved siden af.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Robin Madsen:

Cookie - John Hannover:

du har behov for internet i firmaet og har dermed fradrag for den udgift - som du skriver med privat/erhverv fordeling af momsen bare

Der er ikke skat på internet mere - kun på fri telefon - så din kæreste kan surfe løs, bare betyder det jo privat/erhverv fordelingen i moms bliver højere men den del ikke er moms fradrag er jo så bare alm. fradrag

Det skal være internet uden TV men rent internet - så den er lige til højrebenet

vh John Hannover

"Internet uden TV"... øhm.. ja bortset fra Internet udbyderen jo er Stofa, derved er der jo krav om TV-pakke ved siden af.

ja tænkte det nok, det var derfor jeg skrev det om TV _ det er intet fradrag for TV i hjemmet - kæreste eller dig selv, så hvis ikke du kan vise hvad der er internet og hvad der er TV, så er det bare at betale det hele privat desværre

vh john hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Assens
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 23
Fra  RobseRob Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

ja tænkte det nok, det var derfor jeg skrev det om TV _ det er intet fradrag for TV i hjemmet - kæreste eller dig selv, så hvis ikke du kan vise hvad der er internet og hvad der er TV, så er det bare at betale det hele privat desværre

vh john hannover

Altså, hvis det fremgår af regningen hvad beløbet er for internettet og hvad delen er for TV så kan det vel stadigvæk bruges hvor der så bare ikke trækkes noget fra for TV'et selvfølgeligt?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Robin Madsen:
Altså, hvis det fremgår af regningen hvad beløbet er for internettet og hvad delen er for TV så kan det vel stadigvæk bruges hvor der så bare ikke trækkes noget fra for TV'et selvfølgeligt?
ja så længe internet står klart deffineret og du deler moms 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)