Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mail fra Adsense

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev også noget senere i tråden, for at rette op at jeg ikke fik sagt det tydeligt nok...

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Astrid,
Jeg opfattede nu også det som et tak allerførst, men selv tak :-)

Thomas,
Tak for at bruge "sød" i samme sætning som mit navn :-D 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ghita,

Jeg kunne se, at der var nogen, der syntes, det ikke var tydeligt nok....og når jeg ser det, kunne de måske have lidt ret? Tak, Ghita, det er altid rart med nogle kvalificerede svar. Ja, svar i det hele taget... Mvh. Astrid

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Astrid Madsen:
Tak, Ghita, det er altid rart med nogle kvalificerede svar. Ja, svar i det hele taget.


Nu fik du jo ikke noget egentligt svar udover at jeg er helt enig i at den mail du har fået siger at din hjemmeside ikke længere har et problem.

Jeg kunne ikke se nogle problemer første gang. Det var så også det Google skrev til dig.

Jeg kom så lige til at tage et kig på din blog igen og synes at dine ads ser lidt mærkelige ud. Så tjekkede jeg i din kildekode og kan se at siden bruger mange JavaScript-filer, så det kan måske bare være derfor at det ser mærkeligt ud. Dog ikke noget jeg vil forsøge at gennemskue.

Men her er pointen, for jeg tror der er en mulighed for at du vitterligt har haft problemer - og kan få det igen.

Jeg kan se du bruger et Adsense plugin. Der er mange af de plugins, der har det med at skifte koden ud, så de selv tjener de penge du skulle have tjent. 

https://www.google.dk/webhp?hl=da#hl=da&q=Adsense+Plugin+warning

Det kan så være en mulighed at dit plugin har leveret dårlig kode i de ads oveni, og at denne kode er fjernet igen. Det er ikke sikkert det forholder sig sådan, men bestemt en mulighed. I så fald er det bare mærkeligt at I der har brugt pluginnet ikke har fået en advarsel om problemet fra Google først. 

PS:  Google har i nyere tid lavet et officielt WordPress plugin til det samme: https://wordpress.org/plugins/google-publisher/ Dem har jeg personligt tiltro til - hvad det angår. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ghita,

1000 tak for svaret, det vil jeg lige kigge nærmere på om ikke jeg kunne arbejde lidt med - jeg bruger et nyt plugin, så måske derfor....

Med Adsense er der altid det, at jo mindre, der er at sætte fingeren på, jo bedre....

Mvh. Astrid

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lidt, Astrid. 

Jeg har redigeret i mit tidligere indlæg, og tilføjet et link til Googles nye officielle plugin, så ved ikke om du nåede at se det.

De har ingen interesse i at snyde Adsense-annoncørerne i sådan et plugin, så det ville jeg selv bruge, hvis jeg skulle bruge andres plugins. Nu laver jeg dem så selv, da det giver mig mere kontrol over hvor de skal være og ikke skal være.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Tak for det....med en lille smule held er det det, jeg kigger på lige nu....fandt i hvert fald et, der kalder sig det...spændende om det er det samme...

Kh. Astrid

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Astrid Madsen:
med en lille smule held er det det, jeg kigger på lige nu....fandt i hvert fald et, der kalder sig det...spændende om det er det samme...


Det er den her:
https://wordpress.org/plugins/google-publisher/

 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige kigget....og det var faktisk det! Yes!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)