Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mail fra Adsense

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået en mail fra Google Adsense,

Er der nogen, der kan se, hvad problemet er:

Dear Publisher,

We have now verified that we are no longer detecting PII being passed to Google from the account(s) under your control.

Thank you for helping to resolve this matter.

Regards,

The Google Policy Team

På forhånd tak,

Astrid Madsen

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det pudsige er, at det ligner en mail om et problem, der er blevet løst, men jeg har ikke haft kontakt med dem før angående dette. Jeg kan se, at der er flere, der "kigger med", så jeg vil lige sende et link til en tråd, der kører lige nu.......jeg er ikke den eneste, der har fået mail fra Adsense:

https://productforums.google.com/forum/#!search/$20no$20longer$20detecting$20PII$20being$20passed$20to$20Google$20/adsense/ECHnm9Qf93U/15WauLx9VrUJ

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er netop et brev om at problemet er blevet løst, og da flere har fået den for nyligt, kan det tyde på det er sendt ved en fejl. 

https://support.google.com/adsense/answer/6156630#URL

Er der i øvrigt med vilje, at du har lukket dit spare-tips-site helt af for Google? :-)

Hvis ikke, så kan du slå synligheden til ved at fjerne fluebenet nederst her:

http://spare-grisen.dk/wp-admin/options-reading.php 

 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gita,

Tak for svaret. Ja, jeg undrede mig lidt over at have løst et problem, jeg ikke havde hørt om, så jeg kom alvorligt i tvivl - selvom det er det, der står, hvis jeg oversætter det ordret. Og kan så se på diverse fora, at en masse andre mennesker har fået identiske breve.

Og det var en fejl, det med at lukke for Google, har opdaget den. Jeg havde lavet en geninstallation, og så havde jeg sat et flueben det forkerte sted....

Mvh. Astrid

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Astrid Madsen:

Hej Gita,

Tak for svaret. Ja, jeg undrede mig lidt over at have løst et problem, jeg ikke havde hørt om, så jeg kom alvorligt i tvivl - selvom det er det, der står, hvis jeg oversætter det ordret. Og kan så se på diverse fora, at en masse andre mennesker har fået identiske breve.

Og det var en fejl, det med at lukke for Google, har opdaget den. Jeg havde lavet en geninstallation, og så havde jeg sat et flueben det forkerte sted....

Mvh. Astrid

Så tak til Gita, fordi hun var så sød at gøre dig opmærksom på det!?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, selvfølgelig,

Jeg havde set det, men jeg kunne lige så godt have misset det. Under alle omstændigheder dejligt når man bliver gjort opmærksom på det. Så tak, Ghita!

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, også staver jeg dit navn med h....Tak, Gita

Så fik jeg den vist rigtig...

Mvh. Astrid

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
Så tak til Gita, fordi hun var så sød at gøre dig opmærksom på det!?

" Hej Gita,

Tak for svaret. 

Mvh. Astrid "

 

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, var det ikke omtrent det, jeg skrev.....eller skrev jeg det det forkerte sted?  Mvh. Astrid

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Astrid Madsen:
ja, var det ikke omtrent det, jeg skrev.....eller skrev jeg det det forkerte sted?  Mvh. Astrid

Nej

Astrid Madsen:

Hej Gita,

Tak for svaret. Ja, jeg undrede mig lidt over at have løst et problem, jeg ikke havde hørt om, så jeg kom alvorligt i tvivl - selvom det er det, der står, hvis jeg oversætter det ordret. Og kan så se på diverse fora, at en masse andre mennesker har fået identiske breve.

Og det var en fejl, det med at lukke for Google, har opdaget den. Jeg havde lavet en geninstallation, og så havde jeg sat et flueben det forkerte sted....

Mvh. Astrid

 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)