Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvangivelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have lavet moms er det nu tid til selvangivelsen. 

Men behøver jeg udfylde noget?

Jeg skal have moms retur selvom det næsten er et 0 regnskab. Der har ikke været udbetalt løn eller kørselsfradag og eneste jeg har fortaget mig mellem konti er et mindre indskud i virksomheden.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ja skam - du kan se her med video hvad og hvordan http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/UdvidetSelvangivelse.html  og helt 0 vil det normalt ikke være hvis du skal ha moms retur . men det kan så ligge i import/eksport osv - bare lige for at advare - 

Hvis det er enkeltmands er der aldrig noget der hedder løn med mindre du kører specielt som VSO og kørselsfradrag bør ikke udbetales men tages som FRADRAG som det jo hedder - Er det et selskab så er det hele mere omfattende og der kan være løn osv, men så slipper du ikke med bare selvangivelse ligesom dit indskud i virksomheden skal belægges med rente hvis det er et selskab

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej helt 0 er det ikke. men ikke mange kr. ved siden af.

Der har ikke været noget EU / udenfor EU import/eksport blot køb/salg i danmark.

Det er en enkeldmandsvirksomhed.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

fint nok - men ændrer ikke ved svaret :) blot kunne dit resultat så ligne et underskud når du har fået moms retur alt andet lig og det er jo noget du så har fradrag for i anden indkomst  Husk at evt varelager 31/12  skal tælles op og værdien gange indkøbspris med fragt skal lægges til dit resultat til skat (eller bedre - bogføres som lagerregulering - men samme resultat)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)