Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktion af tekstil metervare med eget design/tryk til bl.a. sengetøj

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi mangler hjælp i forbindelse med produktion af textil metervare med eget tryk design til produktion af bl.a. sengetøj.

Hvor kan det produceres nemmest/billigst (organisk bomuld)?  

Hvor mange meter pr. ordre?

Hvad er designmålene til trykmaskinerne? 

Vi håber der er nogle som ligger inde med viden eller kontakt til nogen som har denne viden.

Ser frem til at høre fra jer derude..:-)

Tilmeldt 28. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kan hjælpe dig med at lave din egen design og logo og kvalitet. Jeg importer selv sengetøj og lagner. Men ring på 81613340 så kan vi tale om kvalitet og størrelse og mål. Og indpakning. Du kan også ligge en mail på myama_@Hotmail.com Vh jacob mir

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener du om stoffer med Global Organic Textile Standard (GOTS) certifikat = det kan være f. eks. øko-bomuld, som produceres i Polen. Certifikaten skal helst udstedes af et EU land hvis det skal være respekteret i EU lande.

Vi tilbyder udvikling af dine tekstil designs såsom tøj/sengetøj prisbilligt i Polen, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Du behøver ikke at kende noget som helst til branchen, for vi giver gratis rådgivning til nystartere.

Og hvis du blive tilfreds, kan vi fortsætte med serieproduktion prisbilligt på en Polsk systue.

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med det danske under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere. Det kan du ikke få hvis du vil producere i Tyrkiet eller i Asia. Forsendelser/transport er ikke så dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" (forstået som "Made in EU") sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia", og langt billigere end „made in Danmark”.

Vi kan også forsøge at finde billige stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører, og trykke det med prints eller brodere langt billigere end i Danmark. Det samme med logo labels og vedligeholdelses labels som kan være indvævet i jaquardbånd eller trykte i satinbånd.

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med over 25 års erfaring og jeg bor i et område i Polen med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på leszek@filmfactory.pl

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan producere for dig i Polen textil metervare med eget tryk design til produktion af bl.a. sengetøj, men du skal kontakte mig privat på leszek@filmfactory.pl

Tilmeldt 28. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har læst din annonce og jeg vil gerne samarbejde med dem i fremtiden. Vi er en firma Celina tekstil i danmark med mange års erfaring indfor boligtekstiler. Vi har brug for 2000 meter vare af syntistisk eller hvad de kan tilbyde. Vi vil gerne have fået lavet lagner og sengetøj i forskellige mål. 

Disse str. af kuvertlagner 90x200x7,100x200x8 120x200x7.140x200x7,160x200x7,180x200x7.

Sengetøj :140x200/210 cm

             200x200/210

             200x200/220

             220x240 cm

Hvad er leveringstid?

Og payments plan

?

Håber høre fra dem

vh 

Jacob mirzada

Celina tekstil

Eigtved alle 2. 

Høj taastrup 2630

+45 81613340

Fra Nørlund
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger :)

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, 

Vil du venligst sende mig din email adresse på leszek@filmfactory.pl så vi kan kommunikere privat? Det er min kones forretning i Polen som jeg hjælper med som forretningskonsulent og tolk.

Mvh.

Leszek 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 16
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leszek,

Jeg har sendt dig en mail :)

Tilmeldt 19. Jan 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan hjælpe med at lave GOTS certificeret sengetøj etc. med Jeres eget print. Vi har kontor i Kina, med kinesisk ansatte og kvalitetskontrol gennem hele processen. Hvis det har interesse kan I skrive til: sales@ambtrading.dk.

Mvh Belinda

Tilmeldt 30. Apr 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne i kontakt med dig ang produktion af sengetøj. Jeg hat prøvet at sende en mail til dig, men det kan ikke lade sig gøre. Kontakt mig meget gerne på Louise.krebs@gmail.com.

På forhånd tak.

Mvh Louise Dandan

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)