Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indberetning til SKAT - Moms på varer der endnu ikke er solgt?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

ikke så typisk vel men helt korrekt og tilmed klart angivet i fejlmeddelelsen på skærmen - Når man skriver et beløb for køb fra EU og uden for EU købsmoms varer - så skal man som der også stod i fejlmeddelsen skriver enten et 0 i A hvis ingen del af importkøbet er fra EU  eller det relevante tal - købet fra EU

vh John H

Jeg havde ikke forstået fejlmeddelelsen korrekt og troede intet udfyldt var lig med 0.

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper

Du svarede aldrig på mit indlæg mht. moms differencen, fandt du ud af hvordan SKAT havde regnet Momsen på dine importvarer?

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Jesper

Du svarede aldrig på mit indlæg mht. moms differencen, fandt du ud af hvordan SKAT havde regnet Momsen på dine importvarer?

Det er ikke mine varer, du skal adressere til Carsten i stedet.

 

Uanset hvad, så er det faktisk et interessant spørgsmål og jeg håber der kommer et svar.

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

:) Jeg ville bare lige opsummere, at jeg IKKE har været i kontakt med skat, da min tålmodighed i telefonen ikke er så lang, og når der er længere ventetid end normalt pga. indberetning venter jeg til det er ovre.

Men jeg griber højst sandsynligt knoglen i næste uge og forhøre mig hos SKAT, og så må vi se hvilke argumenter og forklaringer de har. :)

Mvh

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)