Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En dårlig kunde

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har en kunde der ter sig som det passer ham.

Jeg har i 2013 lavet et tilbud som kunden har sagt ja til og jeg har leveret nogle af de matrialer som der skule bruges og det er vinduer, der sker så det at vejeret er meget dårligt og det regner konstant, vi bliver så enige om at jeg skulle udføre noget andet arbejde for dem et andet sted mens vi venter på bedre vejer og det går fint og afsluttes.

Kunden finder så ud af at huset skal bygges om, der skal laves et andet tag, så bliver min montering udsat igen da der hvor jeg skal montere vinduer skal fjernes, de bliver ved med at ringe og skrive at nu kan jeg montere og aflyser igen, det gør de flere gange, så ringer der en ingenør og siger at jeg ikke kan komme til før at de har forstærket remmen og der går lang tid så jeg bliver nød til at tage mig af de andre opgaver der er.

Så kommer der en mail om at nu har de ikke råd til at få vinduerne monteret, der skriver jeg tilbage at det kan jeg ikke godtage, jeg har leveret andre matrialer som der ikke er betalt for, som jeg kan forstå på det hele har de fået dem der lavede udbygningen på huset til at montere vinduerne uden min viden.

Jeg har talt med en advokat og hun sagde at da de har sagt ja til tilbudet skal de betale selv om jeg ikke har monteret vinduerne endnu? hvad er rigtigt?

Mvh Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i lavet en skriftlig aftale? En mundtlig aftale har samme gyldighed som en skriftlig, men du står unægteligt bedre med en skriftlig aftale i hånden.

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Jeg kan ikke fortælle dig om din advokat har ret eller ej, men det lyder som om du kan kommer til at bruge meget tid på at "måske" få dine penge.

Så du kunne høre en andre advokat, hvis det kommer samme svar, kan du vel få en af advokater til at hjælpe med at sende et brev til kunde, jeg tro desværre ikke der er så meget andet du kan gøre.

Hilsen Nikolaj

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Send regningen. Høvl kunden til inkasso - og lad Inkasso-advokaten bestemme om du har ret eller ej. 

Det er for surt at miste penge på den måde!

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt regningen, men han tror han kan behandle mig som en polak, det skal siges at jeg har fået penge for vinduerne ellers var de ikke bestilt og leveret, men der er andet der er leveret og resten af den aftale vi har indgået, jeg laver ikke noget uden det er på skrift.

vh Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har god nok mistet min sympati. Så polakker kan behandles "dårligere" end danskere, eller hvad er det du siger? Få styr på dit menneskesyn.

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Hvis jeg husker min erhvervs-jura rigtigt er der tale om aftaleloven § 1

Kunden har accepteret dit tilbud om opsætning af vinduer i deres hus, det er en bindende aftale for begge parter. Så kunden er bundet af den aftale i har indgået. 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Arh Arne pas nu på med at overfortolke hvad der bliver skrevet. Jeg tror alle har hørt eksempler på underbetalte østarbejdere, det betyder jo ikke at trådstarter er enig i den behandling.

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe Jesper. det ku du godt læse.

Vh Lars

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peterson.

Det er også hvad jeg husker, har du et link til det?

Mvh Lars

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)