Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grillsmagen.dk - Feedback ønskes, tak.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er nu en lille måned fra at launche www.grillsmagen.dk og jeg kunne derfor godt tænke mig lidt feedback.

Handelsbetingelser er ikke lavet endnu, så det er jeg opmærksom på. Der er nogle få produkter på siden, men jeg er igang med at oprette flere.

Men som sagt, så vil jeg meget gerne bede om noget feedback, tak.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. Super fed side. Jeg har dog lige et par ting og en fejl.

Jeg synes du skal fjerne det hvide mellemrum i toppen og bunden af siden. Synes også du skal lade den grønne farve ved hover på dine menupunkter, fylde hele feltet ud. Det ser ud til at dit logo er lidt sløret.
I gridview på dine Rubs produkt oversigt er der kun 3 produkter pr. linje i stedet for 4, i nyeste Chrome opløsning 1920x1200.

Hvis du har brug for SEO, vil jeg gerne tilbyde min assistance :-)

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit feedback. 

Jeg vil prøve at se om det er ting jeg kan ændre, ellers må jeg jo videre med det til designeren :)

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre, som har noget at byde ind med? I må meget gerne forsøge, at se på shoppen med en kundes øjne.
På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at din shop ser indbydende ud.

Når jeg går ind på en vare, ville jeg foretrække at beskrivelsen står først - altså udfor varen.

Det er ikke så smart at man skal ned i bunden af siden, og først passere "produkter i samme kategori".

Der står ikke noget om mængde. Er prisen f.eks. for 50 g eller 500 g?

Der er meget få ingredienser på Ingredienslisten. Det er selvfølgelig dejligt, hvis det er rigtigt ;-)

Men hvis jeg ville blive sur, hvis jeg købte dit produkt, og opdagede, at der f.eks. var nogle tilsætningsstoffer i, som ikke var nævnt. 

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjern PrestaShop favicon´et i toppen.

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres feedback :)

Grønne unger;

Jeg vil prøve at se om det kan lade sig gøre ang. Beskrivelsen. Jeg er helt enig med dig, men jeg ved ikke hvordan man selv retter det i et Prestashop tema. 

Mængden har jeg helt glemt, det sætter jeg ind.

Mht. Ingredienser, så er det iflg. Min leverandør de ingredienser som er at finde i krydderiblandingerne. Det er bla. Også de ingredienser som de selv deklarerer på deres bøtter. Jeg har dog for god ordens skyld bedt om at få noget information ang. Tilsætningsstoffer.

Nubina;

Det vil jeg forsøge at finde ud af, tak. 

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ihvertfald ændret det favicon. De andre ting, er noget som min designer skal tage sig af, og noget som vil kræve at jeg tegnet et abonnement hos hende. Derfor vil jeg forsøge at samle nogle flere ting sammen, så det bedre kan svare sig for mig.

Når det så er sagt, er der så andre som har noget at byde ind med? Er logoet pænt nok? Kom gerne med jeres kritik :)

Tak

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)