Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for personligt lån på 10.000 i 2 måneder

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Jeg håber det lykkes.

Jeg kan forsikre dig om at mit indlæg er ingen fup. Jeg ville virkelig gerne til udlandet og arbejde for at prøve noget nyt, ikke mindst grundet min vinterdepression sidste år. Jeg tog springet sidst på efteråret, tog orlov og flyttede sydpå med et job på hånden og en lille opsparing hjemmefra. Livet hernede er ikke så dyrt når man har en løbende fornuftig indkomst, hvilket jeg troede jeg ville have. At jeg så blev snydt godt og grundigt af min arbejdsgiver hernede, er jeg ikke herre over,desværre. Jeg har virkelig spinklet og sparet den sidste tid, grundet det, men nu er jeg godt og grundigt på bar bund. Jeg kan ikke bede om forskudsløn på mit nye job da jeg jo lige er startet. Jeg er sikker på indkomst i mit nye job, men jeg kan ikke undvære ikke at have nogen som helst penge pt, hvorfor min forespørgsel.

Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler stadigvæk et lån, så hvis der er nogen som gerne vil udlåne til mig på rimelige vilkår, vil jeg meget gerne høre fra jer.

På forhånd tak

Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg mangler stadig en venlig sjæl som vil låne mig 10.000kr frem til 1maj på rimelige vilkår. Jeg har fået et tilbud om udlån med en rente på 100 procent. Det kunne jeg ikke tage imod, da det blev alt for mange penge. Er der nogen af jer som har mulighed for at låne mig 10.000 kr i 2 måneder på rimelige vilkår?

På forhånd tak

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerighed så bæover jeg nød til at spørge hvad er rimelige vilkår i din situation?

Du bor ikke i DK? Du oplyser ikke hvilket land du kommer fra? Hvad har folk af sikkerhed?

Hvis en venlig sjæl herinde fra skulle låne dig 10.000 kroner, så vil jeg ikke mene det kunne gøres for under 5000 i omkostninger. ( Kan sagtens tage fejl ) :-)

Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Rimelige vilkår er ikke, at tage 10.000 kr i rente for et 10.000 kr lån på 2 mdr. Jeg har fast bopæl i DK, bor permanent i Danmark, jeg er på orlov, som jeg også skriver, i mit indlæg.  Grunden til min bank ikke vil låne mig penge er, fordi jeg som sagt pt. er på orlov, og har ikke en fast indtægt hjemme i DK. Jeg har dog job og fast indtægt hernede nu,langt om længe, samt job når jeg vender tilbage til DK.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på, at du vil kunne låne det mod kaution fra én eller flere af dine nærmeste. Det er jo en gigant risiko for os andre, så du skal bare ikke regne med, at nogen vil låne dig de penge uden at få urimeligt meget igen. Så bider det sig lissom i halen, ik'? Spørg banken, om din mor eller andre nær dig kan kautionere.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

enig i at det er op ad bakke og at det bedste er at finde en god ven eller familie. Dog synes jeg frem for kaution altid bare man skal låne direkte- for man skal aldrig kautionere hvis ikke man kan tåle at tabe pengene

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)