Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktivt kritrik på mobil tilbehørs webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Dec 14
Indlæg ialt: 13
Fra  MyPhoneBase Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er snart klar til at lancere min nye webshop hvor jeg sælger mobil tilbehør/ bluetooth produkter. Mangler lidt forskellige ting for siden er klar, men ville være fedt hvis i gad og tjekke den igennem og kommer med noget konstruktivt kritik.

http://www.myphonebase.dk/

Tak på forhånd :D

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes den er ret god ud, men overvej at fjerne "Tilstand Ny", medmindre du sælger brugte produkter.

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 367
Fra  Anton Hoelstad ApS - Google Ads ekspert & AdWords specialist Skrevet kl. 05:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager mig en evighed at komme ind på din webshop - og det er virkelig ikke en god ting. Det lykkedes dog endelig til sidst, og her ville jeg klart foreslå dig at få noget mere farve ind på din side. Det hele er meget hvidt og klinisk at se på. 

Jeg blogger på AntonHoelstad.dk om digital markedsføring, herunder blandt andet om Google AdWords, SEO, affiliate marketing og Wordpress.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

lave social medier i deres farver jeg kan næsten ikke se dem på jeres side

give alle billederne titler så er de nemmere at finde på en google søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er mine tanker: 

- Øverste del af hjemmesiden: Her har en bjælke hvor der står "kontakt os" og så "Ring til os", hvor der mangler et telefonnummer. 

- Så har du en tekst hvor der står "Vi åbner snart for salg :D" - smileyen er skam rigtig sød, men får det til at virke en kende useriøs. Jeg ville fjerne den. 

- Selve menubjælken, synes jeg trænger til en overhaling. 

- Er det meningen, at man som kunde skal oprette en brugerkonto? Er svaret ja, ville du aldrig få mig som kunde. Er svaret nej, så fjern menupunkterne øverst til højre. 

- Under dine handelsbetingelser er der, udover stavefejl du skal have rettet, allerede fejl i første punkt. Under "fortrydelsesret" skriver du; 

"Køber vil få refunderet varens/varernes beløb inden 14 dage (Forsendelses omkostninger refunderes ikke)." 

Ovenstående er ganske enkelt forkert. Du er pr. lov (link til kilde: http://www.forbrug.dk/Hotlinen/Hvem-betaler-forsendelse-ved-ehandel?tc=EF353B04ED5E444FBA6226AFE4429E5C) forpligtet til, at tilbagebetale ALLE omkostninger (dvs. også fragtomkostningerne til køber). 

- I handelsbetingelserne har du kopieret en tekst fra PostDK (Link: http://www.postdanmark.dk/da/Privat/Modtag%20Post/breve-og-pakker/Sider/breve-og-pakker.aspx). Er det noget de har givet tilladelse til? Den slags falder også ind under ophavsrethavsloven. Samtidigt øger det chancen for duplikate content. 

- Nederst i højre side er der, modsat øverst i bjælken, et telefonnummer man kan ringe på. Her står dog samtidigt også teksten "Call us now toll free" - få det rettet.

Det er lige umiddelbart hvad jeg kan finde. Jeg vil anbefale dig, at læse forbrugeraftaleloven.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Dec 14
Indlæg ialt: 13
Fra  MyPhoneBase Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for din tid er jeg glad og for kigget det igennem

Mvh Karsten Albrektsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)