Her er mine tanker:
- Øverste del af hjemmesiden: Her har en bjælke hvor der står "kontakt os" og så "Ring til os", hvor der mangler et telefonnummer.
- Så har du en tekst hvor der står "Vi åbner snart for salg :D" - smileyen er skam rigtig sød, men får det til at virke en kende useriøs. Jeg ville fjerne den.
- Selve menubjælken, synes jeg trænger til en overhaling.
- Er det meningen, at man som kunde skal oprette en brugerkonto? Er svaret ja, ville du aldrig få mig som kunde. Er svaret nej, så fjern menupunkterne øverst til højre.
- Under dine handelsbetingelser er der, udover stavefejl du skal have rettet, allerede fejl i første punkt. Under "fortrydelsesret" skriver du;
"Køber vil få refunderet varens/varernes beløb inden 14 dage (Forsendelses omkostninger refunderes ikke)."
Ovenstående er ganske enkelt forkert. Du er pr. lov (link til kilde: http://www.forbrug.dk/Hotlinen/Hvem-betaler-forsendelse-ved-ehandel?tc=EF353B04ED5E444FBA6226AFE4429E5C) forpligtet til, at tilbagebetale ALLE omkostninger (dvs. også fragtomkostningerne til køber).
- I handelsbetingelserne har du kopieret en tekst fra PostDK (Link: http://www.postdanmark.dk/da/Privat/Modtag%20Post/breve-og-pakker/Sider/breve-og-pakker.aspx). Er det noget de har givet tilladelse til? Den slags falder også ind under ophavsrethavsloven. Samtidigt øger det chancen for duplikate content.
- Nederst i højre side er der, modsat øverst i bjælken, et telefonnummer man kan ringe på. Her står dog samtidigt også teksten "Call us now toll free" - få det rettet.
Det er lige umiddelbart hvad jeg kan finde. Jeg vil anbefale dig, at læse forbrugeraftaleloven.