Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vodka, er det noget for dig som samarbejdspartner?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 28
Fra  PIGALLE vodka Ultra Premium Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger en samarbejdspartner til mit igangværende projekt. Jeg har eneforhandlingen på PIGALLE vodka der kommer fra Cognac området i Frankrig. Vodkaen er en utrolig lækker og speciel vodka, der skiller sig meget ud fra konkurrenternes. Flaskerne kommer i 6 forskellige design. Dollar sedler, show girls og terninger er bl.a. nogle af de designs der er trykt på de matsorte flasker. De nærmeste konkurrenter til PIGALLE vodka, er Belvedere og Grey goose vodka. Flaskerne kommer i størrelserne fra 0,20L til 4,5L. Flaskerne bliver bl.a. solgt på nettet, hos fx deluxlife.dk og på diskoteker.

Det jeg forventer af en samarbejdspartner er, at personen har noget salgs- og markedsførings erfaring. At personen er energisk og udadvendt. At personen går 100% ind i projektet og er villig til at arbejde benhårdt for, at sætte en ny vodka på det danske og svenske landkort. Personen skal også have noget startkapital, som man er villig til at smide i projektet.

Sidder du derude og kunne tænke dig et sjovt og anderledes projekt, så tøv ikke med at tage kontakt til mig.

Med venlig hilsen
Kristian Møller  

 

Tilmeldt 25. Nov 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skulle sgu have set det der noget før!

nå.

sig Hej til din nye konkurrent :)

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke konceptet med at sælge 'dyr' vodka. Vodka er vel i bund og grund en smagsløs alkoholopløsning - så smag kan vel ikke være et argument? Er der nogen, der kan forklare mig det? Drinks Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Lengaard Groups Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil meget gerne lave noget wholesale for dig på min hjemmeside og lave noget marketing for dig.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David.

Ja det er der desværre en del der tror. Vodka er dog meget mere end det. Smagen og teksturen(viskositeten) afhænger af de råvarer der bruges og den teknik der benyttes.

Russisk vodka lavet på hvede vil oftest være relativ mild, men en eftersmag af anis og peber.
En vodka på rug vil ofte have lidt mere naturlige sødme, mens en vodka lavet på kartoffel er lidt federe i udtrykket.

Der er selvfølgelig mindre smagsforskelle ind der er inden for eksempelvis Rom. Men men men. Hvis du køber de rigtige vodkaer vil du virkelig blive overrasket.

Jeg er tit ude til vodkasmagninger, og folk bliver altid overrasket over hvor forskellige mine vodkaer er i deres udtryk:)


Kan gerne fortælle meget mere om det hvis du er interesseret:)

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)