Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger erfaren programmør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino jeg søger samarbejdspartner der kan programmer/lave php programmer og designe hjemmesider, du kan kontakte mig over mobilen 28455750

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vil lige rose dig - Du formår virkelig at sælge dig selv og din idé. Er helt sikker på, at der nok er en masse som skal tage kontakt til dig :-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja for ligger da bare min ide op på nettet så alle kan se den! Hvis nogen er interesseret i min ide kan de kontakte mig for at høre om den.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
Hvis nogen er interesseret i min ide kan de kontakte mig for at høre om den

Ingen er interesseret i at høre om din ide ... ingen overhovedet. Du har intet gjort for at gøre folk interesseret ... folk herinde får selv 50 nye forretningsideer om dagen, ideer er ikke en mangelvare.

Det er programmører derimod ... 

Jonas:
Ja for ligger da bare min ide op på nettet

Nej selvfølgelig gør du ikke det ... Det er jo helt tydeligt du ikke har gidet bruge tid på at sætte dig ind i noget som helst. Når du ikke engang gider undersøge Amino.dk for at finde ud af hvordan folk normalt pitcher ideer så har du sikkert heller ikke gidet undersøge om nogen er igang med at realisere din ide allerede. Den er måske ligenu ved at blive realiseret af en iværksætter der forstår sig på at motivere folk ?

">

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)