Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback/gode råd til Facebookside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

jeg har følgende Facebookside: www.facebook.com/modeslips.dk 

Den er knyttet sammen med følgende webshop: www.modeslips.dk 

Jeg har overtaget begge dele for kort tid siden og nu er arbejdet igang med at gøre begge dele mere attraktive og synlige.

Mht FB-siden vil jeg rigtig gerne have feedback på selve siden. Dernæst mangler jeg også inspiration til hvordan jeg får flere likes, samt kører nogle effektive og lovlige konkurrencer.

Alle input modtages med glæde. 

Tilmeldt 26. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Jeg har lige hurtigt været inde og se på din facebook side, og det der slår mig aller mest i øjnene er den manglende aktivitet fra virksomhedens side - har jeg forstået det korrekt, at det er en "gammel" side du har overtaget? 

Det jeg ville anbefale dig at gøre, det er at lægge en form for strategi for din (virksomheden) færd på de sociale medier - du har jo også et produkt der er perfekt til Instagram og YouTube/Vine, hvor det hele handler om det visuelle samt tutorials (YouTube/Vine) og hurtige stills (IG).

Tilbage til Facebook hurtigt opridset, så ville jeg (personligt) bruge tid på dette:

Nyt og spændende indhold med værdi for din kunde, fx videoer (lavet via youtube, to fluer med et smæk, eller IG som kan poste på din facebook side samtidig med du poster på IG), nyheder, tiltag etc.

Stil spørgsmål - engager dine følgere, få dem til at deltage aktivt på din side. 

Events - skal din virksomhed være en del af en messe, eller står du selv for et event?

Storytelling - gør din virksomhed personlig: fortæl om baggrunden for din virksomhed, fortæl om produktet, succeshistorier, kunder/kundebilleder

Sørg for at sæt dig grundigt ind i reglerne inden du laver konkurrencer, det kan være noget af en jungle at mestre.

Jeg ved ikke om det helt var dette du efterspurgte, så jeg håber det kunne bruges til noget, hvis ikke, så håber jeg der kommer nogle anre brugbare svar :)

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MajB

Mange tak for dit indspark. Det var præcis det jeg ønskede.

Jo, webshoppen og dermed også FB siden er overtaget for nyligt. Og der vil med garanti blive mere "støj" og aktivitet end der hidtil har været......

 

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig lige at "bumbe" denne tråd.....

Jeg har nu været i gang i et stykke tid med at få gang i denne FB-side. Her er hvad jeg har gjort indtil videre:

Inviteret alle relevante venner.

Kører pt. en påskekonkurrence (500 kr. gavekort) på siden, hvor jeg forsøger at få "medlemmerne" til at kommentere, synes godt om og dele opslaget.

Promoveret min side ved at booste et opslag, der reklamerer med ovenstående konkurrence

Har lavet et påsketilbud (spar 30 %) og slået det op på væggen.

Jeg har den seneste uge ca. fordoblet antallet af likes. Jeg vil naturligvis gerne fortsætte denne flotte fremgang.

Derfor vil jeg gerne vide om der er nogle muligheder jeg ikke har udnyttet potentialet i? Jeg vil rigtig gerne have gode råd til fortsat, at forbedre siden, øge antallet af likes samt i det hele taget involvere "medlemmerne" noget mere. Hvad vil i foreslå kunne være relevant for denne side.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

pagerak siger 0 altså lavest rank http://www.prchecker.info/check_page_rank.php 

der kan derved laves en del pagerank er ikke afgørende men dem højere rank del vil du normalt ligge nedenunder på google og det kommer en del kunder også fra

du kan også køre hård adwords kampagne for kunder igennem google

få nogle gode artikler ud omkring dit produkt der findes en del arktik kataloger

google er dejlig brug den find der hvad konkurrenter har gjort brug tjekker et par af tjekker er dem her  https://majestic.com/ http://www.backlinkwatch.com/index.php

en god tråd på amino.dk http://www.amino.dk/blogs/spndende/archive/2010/09/03/659088.aspx 

et sted med links http://www.worldnews.dk/ http://www.linkkataloger.dk/   

skriv løs artikler rundt omkring vær om dig der er altid noget mere man kan gøre , dog husk skriv alt unikt og der må gerne være nyheder i dem 

god ide med en blog på sidden skaber nyheder og tips du kan dele omkring slips og kan tilmelde dig et par rss steder husk de kopiere indhold så vælg et par danske og hold dig til dem http://rsskataloget.dk/

desuden en rimlege flot så det ser da ud til der er noget der ikke er svært at få videre formidlet  ud en masse steder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Mikael

Tak for dine råd.

Men det var nu selve FB siden jeg gerne ville have nogle gode råd til mht. udvikling og forøgelse af likes.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

angående flere likes 

der er det altid godt med en sidde godt placeret google flere besøgene på sidden 

skriv godt indhold blogs lav likes facebook 

ved youtube videoer lige dem på bloggen og lav der en likes knap til din facebook side 

kampagne likes på sidden og gaver kan sagtens ligges ud også med blog indlæg diverse blogs nyheds sidder og derved fås bedre rank ud ad det og større syndelighed på din facebook sidde der findes massevis gratis på google ,  skriv blandt andet gratis presse meddelsen på google

større omtale facebook sidde skriv din facebook sidde på alle andre social medier twitter , instagram med mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dine indspark Mikael..... !

Fra Randers C
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 44
Fra  BY LUX - bylux.dk Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Vi har webshoppen www.bylux.dk 

Vi har valgt at benytte os af forskellige sociale medier: FB, IG, Pinterest, LinkedIn og Google+. Vi kan se at der er en god synergi imellem disse, og at en bruger typisk følger os på flere af de sociale medier. Vi har valgt at lave knapperne ret anonyme på vores site, men at de stadig er let tilgængelige. 

I forhold til at få flere likes, så valgte vi helt i starten at "booste" enkelte af vores opslag på FB. På den måde målretter du "markedsføringen" til den konkrete målgruppe og derigennem opnår flere likes. Det er i hverfald en start.  

Google+ og Youtube er Googles "egne" - derfor er det to vigtige kanaler at bruge, hvis man vil gøre Google tilfreds. Vi gør det, at vi bruger Google+ lidt på samme måde som FB. 

Derudover er vi lige startet op med at blogge, hvilket er helt nyt. Vi har integreret bloggen via vores website. (http://bylux-blog.blogspot.dk) Men jeg tænker også at det kunne skabe rigtig meget værdi for dig. Hvis du laver små Youtube videoer, hvor du fx. viser hvordan man binder de forskellige slags slips. Disse videoer, kan du så fx. dele på din blog og derefter, selvfølgelig lave en henvisning til din blog via. FB. 

Jeg håber at du kan bruge et eller andet af det. 

Vh. Louise

bylux.dk

BY LUX plakater er designet i Limited Edition a 100 stk.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Tak for dit indlæg.

Vi har også profiler på alle sociale medier, men føler klart det er FB der giver den største respons. Har taget dine råd til os og bruger nu nogle af dem i praksis. Vi har øget antallet af likes fra omkring 80 til nuværende 210 på nogle konkurrencer og lignende. Så det begynder at gå fremad.....

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)