Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af forsikringsselskab

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære allesammen

Jeg er på udkig efter anbefalinger af forsikringsselskaber til erhverv. 

De skal gerne kunne lidt af det hele.

Pris er ikke altafgørende.

På forhånd tak

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvorfor bruger du ikke en forsikringsmægler?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi jeg er på udkig efter personlige anbefalinger fra brugere her på siden.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Bernburg R. Schultze:
efter personlige anbefalinger fra brugere

Fair nok men det er lige som med banker, det afhænger af den enkelte afdeling, rådgiver/ medarbejder. 

Tilmeldt 7. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Silvo.dk Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Bruger selv Alm. Brand til både privat og erhverv. Det kunne måske have lidt at gøre med at jeg også sælger private forsikringer for dem Big Smile

Men som tidligere skrevet så er det der med selskaber meget afhængigt af hvordan man har det med sin rådgiver. Så når du finder dig en god rådgiver er det som regel en god ide at slå til og holde fast. En dygtig forsikringsmand hjælper dig hele vejen rundt og kan bruges til sparring uanset hvilken afdeling det ellers ligger i. Der hvor de fleste ryger i problemer er hvor man ikke selv har været dygtig nok til at sætte sig ind i forholdene og forsikrings manden heller ikke har været dygtig nok til at overskue forholdene. Så gør dig klart hvad du vil dækkes for og hvis du føler at rådgiveren bare slynger svar ud eller kommer med lange forklaringer som ingen rigtigt fatter, så find en ny mand / nyt selskab

Mht mægler, så er det vigtigt at se sig meget godt for. Mange mæglere har det bedst med at sidde på sin flade og vælge den nemmeste løsning. Husk at du får en mellemmand ind som også skal tjene penge. Skal man have en mægler, skal det være fordi det er blevet for stort, til at man selv kan overskue det eller ikke har tiden til at sætte sig ordentligt ind i det.

Smid en besked hvis jeg skal finde en fra Alm. Brand som kan hjælpe dig.

PS: Da klokken er over 16 vil jeg lige gøre opmærksom på at ovenstående er skrevet af Lars fra Silvo.dk og ikke af Lars fra Alm. Brand hvis nogen skulle være i tvivl. Håber I forstår hvad jeg mener Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)