Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SPONSORATER SØGES!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej jeg søger sponsorat, derfor har jeg lavet en præsentation om hvem jeg er, og hvad jeg søger sponsorat til.

Mvh Lasse Christensen 3173.Præsentation.pdf

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse

Du kan starte at se dette tidligere indlæg.

http://www.amino.dk/forums/t/246775.aspx#1586341

Jeg er måske lidt hård nu.

Prøv og se hvad du selv skriver. Og hvad du tilbyder en sponser. Prøv og tænk som den du gerne vil overtale. Det du vil have er en slat penge uden jeg ved hvad det er du vil med din fremtid.

Du er kører under DMCU hvad er dette. Er det ungdoms klubberne i DK ?

Du er blevet nummer 16 ud af 40. Hvad forventer du at blive i 2015 og hvad er muligt

Hvis det er ungdoms klubben så var det sådan da jeg kørte at dem som ikke kunne vinde under DMU gik ud og kørte under ungdomsklubben.

Prøv og smid noget indhold på din web side og hvad det er du vil. Og hvad du kan tilbyde. Og hvad jeg får.

Vi kører 5000 KM i danmark, Vi kører til løb 10 gange på følgende dato. Vi kører til træning disse dagen.

Du får hvis du sponser mig med 25.000 mulighed for at jeg kommer til din butik 2 lørdagen og du kan trække folk ind da jeg er det med min nye Yamaha 250 ccm og jeg kommer i fuld udstyr så det er lige noget for dig hvis du har en tøj butik for unge bla bla bla ....

For 5000 får du en fed plakat med mig og min motorcykel og jeg kommer og skriver underskrifter 1 gange.

Alle får et nyhedsbrev når jeg har været til træning eller løb både før og efter om hvordan det er gået. Jeg sender også denne nyhed til den lokale avis osv. bla bla.

God vind med at finde en sponser.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)