Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal, skal ikke? mangler ideer og råd.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rønne
Tilmeldt 7. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg er en ung mand på 21 år som kommer fra Borholm, øen i søen.
I et stykke tid har jeg gået med en lille iværksætter i maven, dog er den ikke helt så lille mere.

Jeg vil meget gerne starte en webside, problemet er bare jeg kan ikke helt finde det rette produkt.
Da jeg bor på en ø begrænser det en del, for det er for meget med fragten? skulle jeg satse på nogle produkter der ikke kræver forsendelse, hvilke? Eller kan det godt gå.

Alle ideer, eller tanker er velkomme og på forhånd mange tak. :) 

Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fragten vil selvfølgelig være et problem, men evt. kunne du selve digitale løsninger som Websider, designs, software til download osv.

Fra Rønne
Tilmeldt 7. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback, men så åbner det jo op for spørgsmålet, hvad og hvilke?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Både Post Danmark og GLS dækker vel fint fragt til/fra Bornholm, så jeg kan ikke se hvorfor det skulle være det store problem ?

Varer/ydelser må du selv tænke over :)

Men du kan jo tage udgangspunkt i hvor/hvad du synes er dårligt dækket pt. - Altså hvor du mener der er "huller" i markedet, og hvor du mener at kunne gå ind og gøre det bedre/billigere..

Det afhænger jo også af din startkapital - hvilke muligheder du har.

Fra Rønne
Tilmeldt 7. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer nok an på hvad jeg vil sælge.

Jeg har dog tænkt over at starte en hjemmeside ved navn: Gyldnedraaber.dk, som kommer til at sælge vin, og andre flasker alkohol, der er dog mange andre hjemmesider som sælger produkter af samme genre. Som sagt frygter jeg lidt for Fragten som kommer til at være et problem for min indtægt. Hvis jeg gik hen og oprettede dette.

Mange tak for din response. 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo satse på et site der drejer sig om hvad der sker på øen. Både noget som lokale kan bruge som opslagsværk, men også noget hvor turister kan se hvor der sker ting. Et site der sælger overnatninger til Københavnere, fisketure til Tyskere, restaurant bestillinger, værtshus og discoteksadresser ect - du ved det sikkert bedre end jeg.

Ellers datingsider eller sites om sport eller nyheder.

Du behøves jo ikke at lade dig begrænse af Danmarks grænser, prøv at se på www.flippa.com om de har noget du kan arbejde videre på 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)