Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Hvad er der galt med min webshop?

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 26. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det mærkeligt, jeg har lige været inde og lave en søgning igen, efter jeg har set dit svar - og nu er der intet!

Jeg lover, det var ikke for at brokke mig, at jeg skrev den kommentar, men jeg gjorde det 2 eller 3 gange, for at sikre mig det ikke var en fejl... så mærkeligt! Men så har jeg ikke noget at sætte en finger på umiddelbart ;)

Jeg håber du får god vind med din webshop!

 

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MajB,

Hvor er det underligt!!
Men dejligt at det fungerer nu - det håber jeg så, at det bliver ved med!
Sig endelig til, hvis fejlen kommer igen, eller du oplever andre uhensigtsmæssigheder.

Nej, selvfølgelig tror jeg på dig :-D
Bliv endelig ved med at "teste" ;-)

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan se at denne tråd har udviklet sig i en positiv retning selvom den var ved at ryge af sporet på et tidspunkt. Hvad skete der med din forespørgsmål vedr. dit logo? Fik du svar?

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jbakholt:

Hej

Jeg kan se at denne tråd har udviklet sig i en positiv retning selvom den var ved at ryge af sporet på et tidspunkt. Hvad skete der med din forespørgsmål vedr. dit logo? Fik du svar?

Hej jbakholt,

Ja, tråden er tilbage på sporet ;-)

Nej, jeg venter stadig på svar fra Fødevarestyrelsen. Det er nok ikke den slags spørgsmål, de får flest af.

Jeg skriver her i tråden, når de svarer - og selvfølgelig hvad de svarer :-)

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Fra Trørød
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Gronneungerdk:
Jeg kunne selvfølgelig sørge for, at der altid er tilbud på et eller andet - men jeg går ikke ind for at sætte priserne ned (og op igen), uden særlige anledninger. Det kan godt være, at det er dumt, men jeg bliver selv ærgerlig, hvis jeg køber noget, der (uden for udsalgssæsonen) er sat ned dagen efter.

Det bestemmer man jo selv, men som nystartet kan det nok være en idé, at investere i nogle gode tilbud. Tiltrække nogle kunder og yde en fantastisk service. Lade det brede sig på de sociale medier osv. osv.

Jeg tror også det er værd at gøre sig klart, at der er forskel på at sælge og købe. Du kan udmærket bruge dine erfaringer som kunde, men rollen som sælger er en hel, helt anden. Fx er det de færreste af os kunder - især på nettet - der overhovedet vil opdage, hvis en vare vi lige har købt bliver sat ned dagen efter. Jeg gør i hvert fald ikke med småting som fx børnetøj.

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels P Sønderskov:

Det bestemmer man jo selv, men som nystartet kan det nok være en idé, at investere i nogle gode tilbud. Tiltrække nogle kunder og yde en fantastisk service. Lade det brede sig på de sociale medier osv. osv.

Jeg tror også det er værd at gøre sig klart, at der er forskel på at sælge og købe. Du kan udmærket bruge dine erfaringer som kunde, men rollen som sælger er en hel, helt anden. Fx er det de færreste af os kunder - især på nettet - der overhovedet vil opdage, hvis en vare vi lige har købt bliver sat ned dagen efter. Jeg gør i hvert fald ikke med småting som fx børnetøj.

Tja, det kan godt være, at du har ret! Jeg har faktisk tænkt lidt over det, siden jeg skrev det.

Jeg prøver at lave tilbud, hvor det virker "naturligt", f.eks. hvis jeg får nogle nye varer ind, som jeg gerne vil gøre opmærksom på.

Men det kan godt være, at jeg skal sætte det lidt mere i system. 

Tak for dit indspark - det må jeg overveje ;-)

 

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Net-jordemoder Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Umiddelbart kan det godt undre mig hvorfor kunderne svigter, men.... 

Der er hård konkurrence på dit felt. Du har brug for god SEO.  Jeg forestiller mig at dine kunder er meget bevidste forbrugere. De vil gerne have en lækker oplevelse når de handler. Der skal være en grund til t de skal betale tre gange så meget som i HM  ud over at det er økologisk.  Udseendet på din hjemmeside peger i retning af en dagligvarebutik, end en top lækker indkøbsoplevelse. Du kunne medfordel bruge noget storytelling om produkterne. Evt som moveovers når man ser på varen. desuden vil et andet design på siden være godt. Få evt. inspiration her www.naturskon.dk

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Laura,

Det er nok rigtigt, at shoppen ville sælge bedre, hvis det var et mere lækkert design og smartere og flottere billeder etc.
Men desværre har vi ikke en masse penge til at købe os fra professionelt design og SEO og diverse opsætning.
Vi forsøger at bygge shoppen op, fordi vi synes, at økologi og bæredygtighed er vigtigt - og det ville selvfølgelig være dejligt, hvis det også kunne løbe rundt og give en indtægt ;-)
Forløbig er det kun en hobby, og vi er nødt til at have fuldtidsjob ved siden af.

Jeg håber, at der er nogen, der vælger at handler hos os, fordi vi har nogle lækre økologiske varer i god kvalitet, produceret under hensyn til miljø og arbejdsforhold. Og så måske ser stort på, at shoppen ikke ligner en million.

Det kan godt være, at virkeligheden ikke fungerer sådan, og at det er en urealistisk ide - men så har vi da prøvet :-)

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)