Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Hvad er der galt med min webshop?

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RELYFARM

Ja, jeg har en annonce kørende på adwords, og jeg laver jævnligt boostede opslag på FB, rettet mod personer, der har udtrykt interesse for økologi og bæredygtighed.

I efteråret deltog vi også på Babymessen i Øksnehallen for at blive "kendte".

Hvis vi havde budget til det, så var det sikkert også en god idé at annoncere i diverse baby-magasiner eller deres sites. 

Men jeg kan jo ikke kontakte potentielle kunder direkte, når det er almindelige forbrugere?

Så sig endelig til, hvis du har andre metoder til at skaffe billig reklame, tak?

Tak for dine gode ønsker :-) 

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Nej, den grønne boks sælger ikke noget med i sit nuværende indhold ;-) Men den skræmmer vel næppe nogen væk?

Du har ret i, at den plads skal bruges, når vi har gode tilbud, udsalg eller andet. Så det gør vi også :-)

Lige nu har vi ikke udsalg på noget (tværtimod vælter det ind med nye varer til fuld pris), så der står bare en "standard"-tekst. Men i løbet af et par dage kommer der varer fra en ny dansk leverandør, Magic Robes, og det bliver annonceret på den plads.

Tak for din feedback.

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Gronneungerdk:

Hej Niels,

Nej, den grønne boks sælger ikke noget med i sit nuværende indhold ;-) Men den skræmmer vel næppe nogen væk?

Du har ret i, at den plads skal bruges, når vi har gode tilbud, udsalg eller andet. Så det gør vi også :-)

Lige nu har vi ikke udsalg på noget (tværtimod vælter det ind med nye varer til fuld pris), så der står bare en "standard"-tekst. Men i løbet af et par dage kommer der varer fra en ny dansk leverandør, Magic Robes, og det bliver annonceret på den plads.

Tak for din feedback.

Jamen hvis du kan tilføje indhold som rent faktisk sælger, vil det jo bedre end en udnyttelse af pladsen som ikke sælger? :)

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arne,

Ja, det er klart, men jeg ved bare ikke, hvad der så skal stå?

Jeg kan selvfølgelig fjerne boksen, så der bare er varer, men det er nok ikke det, du mener?

Jeg kunne selvfølgelig sørge for, at der altid er tilbud på et eller andet - men jeg går ikke ind for at sætte priserne ned (og op igen), uden særlige anledninger. Det kan godt være, at det er dumt, men jeg bliver selv ærgerlig, hvis jeg køber noget, der (uden for udsalgssæsonen) er sat ned dagen efter.

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Gronneungerdk:

Hej Arne,

Ja, det er klart, men jeg ved bare ikke, hvad der så skal stå?

Jeg kan selvfølgelig fjerne boksen, så der bare er varer, men det er nok ikke det, du mener?

Jeg kunne selvfølgelig sørge for, at der altid er tilbud på et eller andet - men jeg går ikke ind for at sætte priserne ned (og op igen), uden særlige anledninger. Det kan godt være, at det er dumt, men jeg bliver selv ærgerlig, hvis jeg køber noget, der (uden for udsalgssæsonen) er sat ned dagen efter.

Du behøver som sådan ikke slette den. Du kan placere den et andet sted på siden, eller eventuelt under en "Om Os" side. På forsiden kan du placere særligt udvalg af varer, som virker salgsfremmende. 

Tilmeldt 26. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg læst det meste af tråden, og kan se at du har fået nogle rigtig gode råd, men som mor og forbruger i din målgruppe, ser jeg på brugervenligheden af din webshop. Helt klart at design og farver etc. har stor betydning, og som en nævnte, æstetik er vigtigt.

Tilbage til brugervenligheden, det er nok det der altid generer mig mest, når jeg shopper online, hvis den ikke er i top. Jeg er vild med Freds World, og kunne se du havde mange fine ting, så jeg gik ind for at lave en helt specifik søgning til min søn - han er pt. 2 år, men en lang en af slagsen, så han er allerede oppe i en 98, men når jeg laver en søgning og klikker "dreng" af, samt "3 år", så dukker der mange produkter op, som kun går op til en str. 92 - og det synes jeg er lidt træls.

Endvidere, når jeg har været inde og se på en bestemt ting, så når jeg går tilbage til min søgning, så skal jeg starte helt forfra - og der gik jeg kold og forlod din webshop - desværre... det er for besværligt, når man er en travl mor, at skulle starte forfra med en søgning hver gang man har set på en vare - håber du kan følge mig. Jeg ved ikke om du selv er klar over, at den gør således, men helt sikkert noget jeg ville kigge på.

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MajB,

Tak!!
Det er din feedback, der er allervigtigst, for det er jo dig, jeg gerne vil tiltrække :-)

Det er først her fra foråret, at vi har taget størrelse 98 ind, så der er ikke så mange varer endnu. Men når du søger på 3 år, skal du selvfølgelig kun have vist dem, vi har i str. 98! Og sådan troede jeg også, at det virkede, så det får jeg kigget på.

Det samme med tilbage-hop fra søgningen - det var jeg heller ikke klar over.
Det vil jeg også forsøge at få løst.

Endnu engang tak - det er en stor hjælp :-)

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen MajB,


Nu har jeg lige fået prøvet din søgning.
Jeg er i tvivl om hvad du har gjort - for når jeg gør det, virker det helt efter hensigten.

Når jeg krydser af ved dreng og str. 3 år, så får jeg kun "drengevarer" der er til rådighed i størrelse 3 år.
Og hvis jeg går ind på en vare, og derefter bruger backtab til at gå tilbage, ja så havner jeg præcis hvor jeg kom fra: midt i søgeresultatet.

Det var også sådan jeg troede at siden virkede, så det er jo meget uheldigt at du har en anden oplevelse - for måske er du ikke den eneste!
Måske kan jeg lokke dig til at kopiere URL'en når du har lavet en søgning, så kan jeg give den videre til min webmaster som måske kan forstå problemet for os? 
 

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at tilmelde dig til Partnerads www.partnerads.dk Det skulle ikke være så dyrt og et forsøg værd.

"Affiliate marketing er en hurtigt voksende online marketing kanal, dvs. et område hvor man online kan markedsføre sig. 

Via affiliate marketing (også kaldet affiliate markedsføring) får annoncøren hjælp til markedsføring af sit website / sin butik fra en lang række websites kaldet affiliate partnere. 

Ved at betale disse partnere for at udføre markedsføring kan annoncøren supplere sin markedsføring og nå potentielle brugere / kunder på måder der ikke normalt er muligt via traditionel bannerannoncering, Adwords o.l. 

Da affiliate markedsføring oftest er performancebaseret (betaling pr. klik, for tilmelding eller for salg), så er det efterhånden blevet en vigtig markedsføringskanal for mange annoncører."

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LinkCentralen.dk
Tak for tippet. Jeg prøver at kigge på dem.

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)