Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Hvad er der galt med min webshop?

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:
Farverne har du ramt godt

Undskyld men er du farveblind ?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Er ked af at sige det, men din hjemmeside er på ingen måde lækker eller stimulere lysten til at købe.  Alt for mange farver samt kedeligt design af din startside, generelt kedelige billeder (formodelig hjemmefotos),  tyvstjålet Økologi logo som du bare har levet lidt om. 

 

 

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok, at min shop ikke falder i din smag.

Resten af dine kommentarer vælger jeg at ignorere.

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Gronneungerdk:

Fair nok, at min shop ikke falder i din smag.

Resten af dine kommentarer vælger jeg at ignorere.

Helt ærligt du beder os om hjælp fordi det er små med kunder i din shop - hvad så med at tage kritikken bare en smule seriøst frem for at blive tøse fornærmet!   kan i øvrigt godt forstå at du ikke vil kommentere på at dit logo er tyvstjålet  ( det røde Økologi logo) 

Trist at andre her fra Amino ikke har nosser nok til at sige deres ærlige mening om hvad der er galt med din shop! 

Men sandheden er jo som bekendt ilde hørt! 

 

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kunne vi bede om kammertone Ravn? Synes ikke du er særligt konstruktiv i dine kommentarer som nu har antaget karakter af ren flaming.

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom Ravn ikke udtrykker sig helt stuerent, hvilket jo heller ikke ville skade hvis han gjorde, har han jo fat i en pointe. At tage det røde "Ø"-logo og modificere det lidt, gør det jo ikke i orden. Der var en sag for noget tid siden herinde, hvor en fyr i ubetænksomhed havde taget E-mærkets "E"-logo, modificeret lidt på det og så brugt det - den gik altså ikke :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

jbakholt:
Kunne vi bede om kammertone Ravn

Jeg er  ikke her for at please nogen så du må leve med tonen. 

Efterhånden er der ingen her på Amino der tør kalde en spade for en spade! De fleste af jer kommer med al muligt teknisk nørderi om hvorfor shoppen ikke sælger - I glemmer bare at det er kvinder der handler børnetøj - Kvinder går op i æstetik.  shoppen kan hverken kaldes lækker indbydende eller æstetisk ergo egner den sig ikke til det ønskede kundesigment!    

I øvrigt er det da en vigtigt at pointere at siden logo er tyvstjålet.   

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en PM med tilbud om få det rettet, da jeg også syntes den ikke er særlig lækkert designet, feature er kedelige, du har link fra julen 2014 i footer (hvilket får mange folk til at flygte, når de ser en shop ikke er update)

Jeg ville fluks få lavet et andet logo, det er kun et spørgsmål om tid inden ØKOmærket beder dig om dette, måske med en erstatnings sag.

Du har nogle fede produkter, så se dog at få en fed shop også.

Dbh

Lars

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:

At tage det røde "Ø"-logo og modificere det lidt, gør det jo ikke i orden. Der var en sag for noget tid siden herinde, hvor en fyr i ubetænksomhed havde taget E-mærkets "E"-logo, modificeret lidt på det og så brugt det - den gik altså ikke :)

Hej Arne.
Det er klart, at ø'et i "Grønne unger" er inspireret af Ø-mærket, men det er jo ikke magen til. Der er et hjerte indeni, og det er grønt og forøvrigt indgår det i vores navn.
Ø'et optræder jo kun som et enkeltstående logo her på Amino, fordi der ikke er plads til hele navnet. 
Jeg kan ikke se, at der er nogen, der kan forveksle de to logoer.
Da Ø-mærket ikke er et varemærke, så er der heller ikke noget med at lukrere på andres varemærker. I øvrigt bruges Ø-mærket så vidt jeg ved kun til mad. 
Jeg synes ikke, at det kan sammenlignes med at kopiere E-mærkets logo. 
Så jeg håber, at jeg kan få lov til at fortsætte med at bruge mit shop-navn - men det må tiden vise.

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonen lever jeg fint selvom jeg synes den er ude af proportioner og sindsygt skinger og ukvalificeret. Det var pointen med at bede om kammertonen. Og du glemmer én ting Ravn og det er at du ikke må forveksle dit syn på ting og sager med hvad du tror vi andre synes men ikke siger. Så når du postulerer at mange Amino'er ikke har nosser eller ikke tør kalde en spade for en spade så må det være fordi du rent faktisk ved at det forholder sig sådan. Lad mig bare afsløre at jeg normalt ikke lægger fingrene i mellem såfremt situationen kræver. Det har dog aldrig været nødvendigt på Amino.dk. Men hvis du er så led og ked af AUN'er (Aminoer Uden Nosser) hvorfor bliver du så ved med at komme tilbage? Jeg mener over 5K indlæg på et forum hvor du umiddelbart vurderet synes at størstedelen er en flok elendige slapsvanse - det vidner da om en gang selvpineri i tornadoklassen.

Os der har kommenteret dette emne har forsøgt med konstruktive forslag til forbedringer mens du ikke er fremkommet med ét eneste direkte forbedringsforslag. Ikke ét! Det synes jeg ikke harmonerer med at der blev bedt om hjælp.

Men tilbage til emnet og forslag til forbedringer til Gronneungerdk: En del af logoet er "lånt" den er jeg med på men det er ikke decideret stjålet i sin helhed som andre anfører. Så skal jeg følge de øvriges kommentarer op med et forbedringsforslag så kunne det da være en overvejelse at ændre dit logo når nu det får folk op af stolen - de har måske en pointe. Ikke fordi jeg tror at dit logo skræmmer kunderne væk, det er nok at tage munden lidt for fuld, men af rent praktisk årsager.

Mht. farvevalg er det en stærkt subjektiv ting og jeg synes sådan set ikke at de produkter du sælger ikke harmonerer nogenlunde med farvevalget til siden. Der er ALTID plads til forbedring så prøv at leg lidt med farverne, fonte, sidens disposition osv. for at se om du kan stramme tingene lidt op og måske få en lidt mere positiv feedback fra Aminoerne.

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)